اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

اصلاح مصوبه مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی

دولت تصویب نامه مربوط به اصلاح مصوبه درخصوص قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.

اصلاح مصوبه مربوط به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی

به گزارش خبرگزاری فارس، دولت تصویب نامه مربوط به اصلاح مصوبه درخصوص قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را ابلاغ کرد.

در جلسه مورخ ۷ آبان ۱۳۹۹ هیئت دولت، مصوبه مربوط به اصلاح آیین نامه اجرایی بند (۳) قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریس و آموزشیاران سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش، با هدف تأمین نظر هیئت بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین، اصلاح شد.

به موجب اصلاحیه فوق، نیروهای خرید خدمت آموزشی شامل افرادی هستند که با دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی قبل از سال ۱۳۹۱ از طریق مؤسسات یا شرکت های طرف قرارداد با ادارات آموزش و پرورش تحت عنوان خرید خدمات آموزشی همکاری داشته و حقوق خود را از محل اعتبارات دولتی و یا سرانه مدارس و مشارکت های مردمی (ساز و کار مدیر مدرسه، انجمن اولیاء و مربیان، کارفرما، مؤسسه یا شرکت های طرف قرارداد (با آموزش و پرورش) دریافت کرده باشند.

این مرقومه را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول