اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جلالی: رنج‌های امروز کشور حاصل مدیریت کدخداپرستان در کشور است

نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: رنج‌های امروز کشور ارمغان تعامل و دلبستگی به کدخدا و حاصل مدیریت غرب‌گرایان و کدخداپرستان است.

جلالی: رنج‌های امروز کشور حاصل مدیریت کدخداپرستان در کشور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسین جلالی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 آبان ماه 99) مجلس گفت: در طول سال‌های گذشته و در دوره‌های مختلف خط سیر اصلی و اصیل انقلاب با مدیریت و هدایت پیامبرگونه امام این انقلاب حفظ شده اما در اثر کج اندیشی و سوءعملکرد برخی از اصحاب قدرت حرکت پرشتاب آن با کندی‌هایی مواجه شده است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غرب‌گراها و لیبرال‌های داخلی که در عرصه‌های علم، فرهنگ، سیاست و اقتصاد نفوذ دارند و در مقاطع مختلف سکان مدیریت کلان اجرایی و حتی قانون‌گذاری را به دست داشتند، دقیقا نقطه خطر و عامل کندی حرکت انقلاب به سمت اهداف و آرمان‌های متعالی هستند.

وی افزود: قبله آمال و قله پیشرفت و تمدن در نزد اینها غرب است. روشن است که این تفکر اگر در جایی نفوذ کند به گونه‌ای ریل‌گذاری می‌کند که اهداف و ارزش‌های مورد پسند غرب پیاده شود.

جلالی خاطرنشان کرد: به عقیده بنده ریشه بسیاری از نابسامانی‌ها و مشکلات گذشته و حال کشور حاکمیت همین تفکر در بخش‌هایی از سیستم قانون‌گذاری و اجرایی کشور است.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرق است بین تفکری که از خدا می‌گوید و تفکری که به دنبال سازش با کدخداست. تفکری که نصرت الهی و توانمندی‌های خود ایمان دارد؛‌ چه نسبتی دارد با تفکری که معتقد است ایرانی در حد درست کردن آبگوشت بزباش است و برای پیشرفت از فرق سر تا نوک پا باید فرنگی شد.

وی افزود: خدا به ما عزت می‌دهد و کدخدا با هزار منت به ما ذلت می‌فروشد. چه ذلتی بالاتر از گرانی، بیکاری،‌ تورم، کاهش ارزش پول ملی، تضعیف بازار تولید و کسب و کار و تخریب پایه‌های اقتصادی و به تبع آن فروپاشی بنیان‌های اخلاقی جامعه.

جلالی خاطرنشان کرد: این رنج‌ها ارمغان تعامل و دلبستگی به کدخدا و حاصل مدیریت غرب‌گرایان و کدخداپرستان است. هر جا که به تفکر دینی و انقلابی عمل کردیم، پیشرفت‌های چشمگیری به دست آوردیم. متأسفانه در مقاطع مختلف و از جمله در سال‌های اخیر کسانی بر مسند اجرا نشسته‌اند که اعتقاد و باور قلبی به این تفکر ندارند. امام جامعه از خدا می‌گفت و اینها سراغ کدخدا رفتند. از لزوم مردمی سازی اقتصاد گفت، اینها اختصاصی‌سازی و بستر برای رانت و فساد و تبعیض فراهم کردند. از لزوم اینترنت ملی گفت، اینها آدرس غلط دادند و پهنای باند و سرعت را افزایش دادند. از اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی و تکیه بر توان داخلی گفت، اینها کاری کردند که کارخانجات تعطیل و ورشکسته و سرمایه‌گذاران در پیچ و خم‌های اداری گرفتار شوند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول