اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

انتقاد از محسن هاشمی به دلیل تبعیض میان خبرنگاران

سخنگوی شورای شهر تهران از محسن هاشمی به دلیل تبعیض میان خبرنگاران جهت حضور در صحن شورای شهر انتقاد کرد.

انتقاد از محسن هاشمی به دلیل تبعیض میان خبرنگاران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علی اعطا در صحن امروز شورای  شهر تهران خطاب به محسن هاشمی، رئیس شورای شهر درباره تبعیض نسبت به حضور خبرنگاران در صحن شورای شهر اظهارداشت: به دلیل وضعیت کرونا قاعده‌ای را در خصوص حضور خبرنگاران در صحن شورای اسلامی شهر تهران مبنى بر منع حضور در صحن در دوران کرونا تنظیم شد و طی دو روز گذشته این قاعده با مخالفت خبرنگاران مواجه شد اما بنده و همکاران روابط عمومی شورا خبرنگاران را متقاعد کردیم که تنظیم این قاعده برای سلامت آنان است.

وی افزود: اما امروز شما دستور دادید که صرفا صدا و سیما در صحن حضور پیدا کند و من دلیل این تبعیض را متوجه نمی شوم.

این عضو شورای شهر تهران با طرح این پرسش از رئیس شورا که چه فرقی بین صدا و سیما با سایر خبرگزاری‌ها  وجود دارد؟ گفت: اگر قرار است ما یک قاعده کلی قائل شویم، تبعیض معنایی ندارد اما اگر قرار است به یک رسانه امتیاز خاصی بدهیم، از چند روز قبل اعلام کنیم که این قاعده برای همه است غیر از صدا و سیما تا ما بتوانیم توضیح دهیم.

اعطا با تأکید بر اینکه من نسبت به این رفتار گلایه‌مند هستم، گفت: در حال حاضر اعضای جلسه ۱۴ نفر است و اگر به ۱۵ نفر برسد و با خروج بنده جلسه از رسمیت نیوفتد به عنوان اعتراض به این رفتار، حتما جلسه را ترک خواهم کرد.

رسولی: کم اعتنایی مد نظر شورا نبوده است

حسن رسولی، عضو دیگر شورای شهر تهران درباره عدم حضور تمام رسانه‌ها در صحن شورا گفت: این محدودیت برای حفظ سلامت همه بوده و کم اعتنایی مد نظر شورا نبوده است.

وی گفت: از آنجا که مسؤولیت اجرایی  به من محول شده، تصمیمی که گرفته شده برای حفظ سلامت همه همکاران است.

وی ادامه داد: از 21 نفر عضو شورا ششمین نفر ما امروز در بیمارستان است و بنا به توصیه   خداکرمی و کمیته سلامت، بنا بر این بود که خبرنگاران در طبقه اول حضور یابند. امکان اینکه به صورت آنلاین جلسه را ببیند وجود دارد و از طریق پنجره هم می‌توانند جلسه را ببیند.

وی  تاکید کرد: هدف کم اعتنایی به کارشناسان و خبرنگاران نبوده و این مسأله مد نظر حوزه اجرایی نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول