اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

توهین به پیامبر اسلام(ص) اهانت به حقیقت معنا و تمام بشریت است

مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه در بیانیه‌ای اعلام کرد: توهین به والاترین شخص خلقت آفرینش و آخرین پیامبر خدا اهانت به حقیقت معنا و تمام بشریت است.

توهین به پیامبر اسلام(ص) اهانت به حقیقت معنا و تمام بشریت است

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علامه طباطبایی در واکنش به اقدام اهانت آمیز در توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) بیانیه اعتراضی صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

« یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُون»

گناه بزرگ و نابخشودنی یک نشریه‌ فرانسوی در اهانت به چهر‌ه‌ نورانی و قدسی حضرت رسول اعظم (صلّی الله علیه و آله) بار دیگر عناد و کینه‌ شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ مسلمانان را آشکار ساخت. بهانه آزادی بیان برای محکوم نکردن این جرم بزرگ که از سوی برخی سیاستمداران فرانسوی گفته شده کاملاً مردود و غلط و عوام‌فریبانه است. 

سیاستهای عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولتهای استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد. این حرکت در این برهه‌ی زمانی میتواند، نیز به انگیزه‌ی منصرف کردن ذهن ملّتها و دولتهای غرب آسیا از نقشه‌های شومی باشد که آمریکا و رژیم صهیونیستی برای این منطقه در سر دارند. ملّتهای مسلمان بویژه کشورهای غرب آسیا، ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه‌ی حسّاس، باید هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نکنند.

مقام معظم رهبری دامت برکاته

آزادی بیان در زیست جهان غربی آیا اهانت به ساحت نورانی و مقدس پیامبر اعظم که خاتم النبیین بوده و پیامبر بیش از یک میلیارد انسان هست را مجاز می داند؟! در حالیکه دم از آزادی بیان زده و در عین حال عبور از خط قرمزهایش همچون هلوکاست را با شدیدترین عقوبتها برخورد داشته است.

توهین به والاترین شخص خلقت آفرینش و آخرین پیامبر خدا اهانت به حقیقت معنا و تمام بشریت است.

بی شک این عمل بسیار زشت جز از بی خردان و سیاست بازان حلقه به گوش صهیونیزم و عوام فریب غربی و سرپوش گذاران رشد اسلام و پیروزیهای حزب الله لبنان و موفقیتهای گفتمان جبهه مقاومت چیز دیگری نیست.

این جسارت بی شرمانه دلیل بر عجز و ناتوانی در برابر گسترس اسلام خواهی و بیداری انسان امروزی گرفتار در زیست غربی بوده که همین امر باعث عصبانیت و اهانت به مقدسات از سوی دشمنان اسلام را به همراه داشته باشد.

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) از سالها قبل تا کنون در راستای پروژه اسلام ستیزی و اسلام هراسی و ارائه چهره خشن از دین مبین اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی بوده است. 

مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علامه طباطبائی این حرکت توهین آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) را محکم نموده و انزجار خویش را اعلام می دارد.

«ومکروا و مکرالله و الله خیر الماکرین»

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول