اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نصراصفهانی: فدراسیون مهمات مرغوب به ما بدهد/ با یکی دو رکورد نمی‌توان درباره نفر اعزامی تصمیم گرفت

سرمربی تیم ملی تپانچه ایران گفت: برای اعزام ورزشکار به المپیک باید همه چیز را مد نظر قرار داد و وضعیت او را در یک سال گذشته آنالیز کرد.

نصراصفهانی: فدراسیون مهمات مرغوب به ما بدهد/ با یکی دو رکورد نمی‌توان درباره نفر اعزامی تصمیم گرفت

محسن نصر اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تمرینات ملی پوشان تپانچه کشورمان اظهار داشت: اردوهای ما طبق روال گذشته پیگیری می‌شود. چهارشنبه هفته گذشته یک مرحله از اردو به پایان رسید و بعد از یک هفته استراحت از شنبه اردوی پانزدهم ماه آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به این سوال که آیا فقط ۲ ملی‌پوش دارای کسب سهمیه در اردوها شرکت می کنند عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط کرونا حادتر شده، جواد فروغی و هانیه رستمیان در تمرینات شرکت می‌کنند. ما هفته‌ای ۳ جلسه تمرین خشک، بدنسازی و ساچمه و فشنگ داریم. با توجه به اینکه رستمیان در مسافت ۲۵ متر هم شرکت می‌کند تمرینات فشنگ لازم است.
سرمربی تیم ملی تپانچه ایران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه محدودیت‌های فشنگ باعث شده تا ملی‌پوشان تفنگ در اردو شرکت نکنند شما چگونه با این وضعیت تمرین می‌کنید، تصریح کرد: محدودیت‌ها وجود دارد اما ما باید نسبت به داشته‌های فدراسیون برنامه‌ریزی کنیم.
نصراصفهانی افزود: از طرفی ما تحریم هستیم به همین دلیل فدراسیون نمی‌تواند فشنگ بیاورد نه اینکه نخواهد، چرا که دسترسی ندارد تا مهمات مرغوب به دست ما برسد. قبل از کرونا توانستیم با سفری که به خارج از کشور داشتیم مقداری مهمات تهیه کنیم، مقداری هم از داخل برای تمرین داریم به همین دلیل قطره‌چکانی کار می‌کنیم.
وی در خصوص وضعیت سلاح هانیه رستمیان و اینکه آیا سلاح او تعمیر شد، عنوان کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران حرفه‌ای هستند و مدت زیادی با سلاح تمرین می‌کنند فرسایش بیش از حد سلاح معمول بوده و نیازمند به روز رسانی است. رستمیان ۷ سال است که با این سلاح تمرین می‌کند. رئیس فدراسیون قول داده سلاح ورزشکاران تپانچه را به روز کند. قرار است تا دو ماه آینده سلاح نو به صورت امانت به بچه‌ها داده شود.
نصر درباره رکورد ملی‌پوشان، خاطرنشان کرد: در مسابقات آنلاین انفرادی جواد فروغی با ۵۸۵ امتیاز اول شد و گل خندان با ۵۸۴ امتیاز در رده دوم قرار گرفت. در واقع ورزشکاران ما در بخش تیمی رکورد زدند. بعد از مدت‌ها که تمرین خشک و استقامت داشتیم نیاز بود تا آنها را محک بزنیم که مسابقه آنلاین فرصت خوبی بود.
وی درباره اینکه فروغی و گل‌خندان رکورد نزدیکی بهم داشتند اما شما فقط ۲ ورزشکار را به اردوی ملی دعوت کرده‌اید آیا قرار است همین ۲ ورزشکار راهی المپیک شوند، گفت: با یکی دو رکورد نمی‌توان تصمیم گرفت. باید وضعیت یک سال قبل را بررسی و آنالیز کنیم تا به جمع‌بندی برسیم. ورزشکاری که ثابت تیر می‌زند را مد نظر قرار می‌دهیم. از طرفی ما همه ورزشکاران را به صورت آنلاین در اختیار داریم و آنها در هیات خودشان تیر می‌زنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول