اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زاهدی: دوست داشتم دوباره گلزنی کنم/می‌توانستیم گل های بیشتری به کولوس بزنیم

مهاجم ایرانی المپیک دونتسک بعد از پیروزی تیمش مقابل کولوس گفت: : در این بازی خواستم دوباره گلزنی کنم تا اعتماد به نفسم برگردد.

زاهدی: دوست داشتم دوباره گلزنی کنم/می‌توانستیم گل های بیشتری به کولوس بزنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال المپیک دونتسک روز گذشته در هفته هشتم لیگ برتر اوکراین به مصاف تیم کولوس رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس در این بازی از ابتدا در ترکیب المپیک دونتسک حضور داشت و موفق شد در دقیقه 62 از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

زاهدی بعد از بازی در مصاحبه با سایت باشگاه اوکراینی گفت: در این بازی خواستم دوباره گلزنی کنم تا اعتماد به نفسم برگردد. از پاولی تشکر می کنم که به من اجازه داد پنالتی را بزنم. به خاطر این اقدام از کاپیتان تیم تشکر می کنم. دوست دارم این پیروزی را به همه همبازی ها و کادر فنی تبریک بگویم.

وی افزود: در خلال تمرینات سرمربی خیلی خوب نقاط قوت و ضعف رقیب را آنالیز کرد و ما در این بازی عملکرد خوبی داشتیم. قبل از گلزنی اش از طریق پنالتی من در این بازی دو موقعیت گلزنی خوب داشتم اما دروازه بان رقیب با واکنش هایی خوب مانع از گلزنی ام شد. در این بازی می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما در نهایت مهم این بود که 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول