اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمانان رسیدگی کند

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) ضمن محکومیت اهانت پیامبر اسلام(ص)، خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان شد.

مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمانان رسیدگی کند

به گزارش حوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) طی بیانیه‌ای ضمن محکومیت اهانت به دین مقدس اسلام و پیامبر مهربانی‌ها(ص)، خواستار رسیدگی مجامع بین‌المللی به اعتراض بیش از یک میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انا کفیناک المستهزئین: همانا ما تو (خطاب به پیامبر اکرم ص) را از شر استهزا کنندگان محفوظ نمودیم.

"آیه 95 سوره مبارکه حجر"

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) بدین وسیله خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت ریاست جمهوری فرانسه به پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) اعلام می دارد.

آنچه که اتفاق افتاد نشان از ترس و هراس سردمداران قدرت‌های غربی از دین مبین اسلام و پیامبر والاقدر آن دارد، چرا که مردم کشور فرانسه با رشد جمعیت مسلمانان 8.1 درصد یکی از پیشتازان در گرایش به دین اسلام در چند دهه اخیر بوده است و با این روند رشد تا 4 دهه بعد یک کشور اسلامی خواهد بود ان‌شا‌الله..

در مضحک بودن استدلال این توهین که آزادی بیان خوانده شد همین یک جمله کافیست که تردید درباره هولوکاست یک سال زندان و سه هزار فرانک جریمه دارد.

عجیب است که دولتمردان فرانسه که در تولید و صادرات بهترین عطرها شهرت دارند، هنوز نمی‌دانند وقت شیشه عطری را بشکنی بویش بیشتر می‌پیچد!

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن اعدائهم

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س) بدین وسیله ضمن اعلام آمادگی هرگونه فداکاری و جانفشانی در راستای دین مقدس اسلام و پیامبر مهربانی ها(ص)،رسیدگی به اعتراض بیش از میلیارد مسلمان در سرتاسر جهان در مجامع بین المللی را خواستار است.

و من الله توفیق

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول