اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

اکثر اصلاح‌طلبان وضعیت‌شان مانند جهانگیری و هاشمی است/ باید سفره کارگزاران را از اصلاح‌طلبان جدا کنیم

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: واقعیت این است که ما از این به بعد باید سفره کارگزاران را از اصلاح طلبان جدا کنیم. این‌ها در انتخابات ۹۸ به صورت محترمانه از هم جدا شدند. به خصوص بعد از اظهارنظر‌های آقای کرباسچی زمینه این جدایی ایجاد شد.

اکثر اصلاح‌طلبان وضعیت‌شان مانند جهانگیری و هاشمی است/ باید سفره کارگزاران را از اصلاح‌طلبان جدا کنیم

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا گفت: مسلم بود که آقای جهانیگری در افکار عمومی شرایطی ندارد که بخواهد کاندیدا شود. مسئولیت بسیاری از مشکلات دولت به عهده معاون اول نیز است، چه در آن تصمیمات نقشی داشته یا نداشته باشد. البته در خیلی تصمیمات و اقدامات دولت نیز نقش داشته و به خاطر همین مسائل اصلا نمی‌توانست کاندید شود.

ایمانی افزود: حتی آقای محسن هاشمی نیز عملکرد ویژه‌ای در شورای شهر نداشته که بتواند با اتکا به آن در افکار عمومی مطرح و کاندیدا شود. این وضعیتی است که بسیاری از اصلاح‌طلبان الان با آن مواجه هستند. آنان یا مستقیم و یا غیر مستقیم به خاطر حمایت‌هایی که از دولت و شورای شهر داشته‌اند، در وضعیت موجود مقصر هستند لذا شرایط سختی برای معرفی نامزد در انتخابات آتی دارند. اصلا هم بحث شورای نگهبان، رد صلاحیت و ... مطرح نیست. واقعیت این است که خودشان مشکل دارند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه با در نظر داشتن این مسائل، می‌توان گفت که طرح نام جهانگیری به عنوان یکی از نامزد‌های حزبی کارگزاران، یک بازی سیاسی بود تا سایر اصلاح طلبان متقاعد شوند، نامزد اصلاح طلبی در کار نیست و باید با امثال لاریجانی ائتلاف کرد؟ اظهار کرد: واقعیت این است که ما از این به بعد باید سفره کارگزاران را از اصلاح طلبان جدا کنیم. این‌ها در انتخابات ۹۸ به صورت محترمانه از هم جدا شدند. به خصوص بعد از اظهارنظر‌های آقای کرباسچی قبل از انتخابات زمینه این جدایی ایجاد شد؛ لذا می‌توان انتظار داشت که هم در انتخابات ۱۴۰۰ کارگزاران یک نامزد داشته و اصلاح‌طلبان یک نامزد دیگر داشته باشند. حتی ممکن است که کارگزاران با آقای لاریجانی ائتلاف کند و اصلاح‌طلبان نامزد خودشان در داشته باشند.

منبع: فردا

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول