اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تونس درباره گروهی که «حمله نیس» فرانسه را بر عهده گرفت، تحقیق می‌کند

سخنگوی نهاد قضایی ویژه مبارزه با تروریسم در تونس از آغاز تحقیقات درباره حقیقت وجود گروهی خبر داد که گفته شده، مسئولیت «حمله نیس» در فرانسه را پذیرفته است.

تونس درباره گروهی که «حمله نیس» فرانسه را بر عهده گرفت، تحقیق می‌کند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محسن الدالی» سخنگوی مجمع قضایی ویژه مبارزه با تروریسم در تونس گفت که اجرای تحقیقات درباره حقیقت وجود گروه موسوم به «المهدی» در جنوب این کشور آغاز شده است.

الدالی افزود که اجرای تحقیقات شامل میزان مشارکت و دست داشتن این گروه در حمله نیس است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، به گفته الدالی تحقیقات در این باره پس از آن آغاز شد که شخصی اخیرا با افتتاح حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مدعی عضویت در این گروه شده است.

پیشتر منابع خبری گزارش دادند که عامل حمله در شهر «نیس» یک جوان ۲۱ ساله تونسی به نام «ابراهیم العویساوی» است که بتازگی وارد فرانسه شده است.

روز پنج‌شنبه گذشته یک فرد مسلح با چاقو به سمت افرادی در نزدیکی کلیسای «نوتردام» شهر نیس واقع در جنوب فرانسه حمله کرد که به گفته پلیس دستکم سه نفر در این حمله کشته شدند.

همچنین شهر «آوینیون» واقع در جنوب شرقی فرانسه نیز شاهد تیراندازی پلیس به یک فرد مسلح به چاقو بود که به کشته شدن وی انجامید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول