اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

شور و حال مهدیه سرخه/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا تجلیل از مهدی‌یاوران

۵۹ بسته معیشتی به همت خیران و مهدی‌یاوران در سرخه بین نیازمندان توزیع و از ۱۴۰ نفر از خادمان مهدیه و خیران سه‌شنبه‌های مهدوی تجلیل شد.

شور و حال مهدیه سرخه/ از توزیع بسته‌های معیشتی تا تجلیل از مهدی‌یاوران

حسن اشرف، رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون مهدی‌یاوران مهدیه سرخه با تمام ظرفیت در بخش جمع‌آوری کمک‌های معیشتی (سه‌شنبه‌های هر هفته) در خدمت مردم نیازمند و آسیب‌دیدگان از کرونا بوده‌اند.

او تصریح کرد: هم‌زمان با آغاز امامت امام زمان (عج) و یک‌سالگی سه‌شنبه‌های مهدوی، ۵۹ بسته معیشتی به همت مهدیه سرخه، مردم و خیران در طرح پویش «هم‌سفره مهدوی» تهیه و توزیع شد.

رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه افزود: این بسته‌ها شامل روغن، رب گوجه فرنگی، تخم‌مرغ، ماکارونی، قند، نان و ... و ارزش هر بسته، ۷۰ هزار تومان است که بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان توزیع شد.

اشرف بیان کرد: یک‌سالگی سه‌شنبه‌های مهدیه سرخه با آغاز امامت امام زمان (عج) و سالروز ازدواج پیامبر اکرم (ص) و حضرت خدیجه (س) هم‌زمان شده است.

او تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری مراسم جشن و سرور که همه ساله در مهدیه برگزار می‌شد و امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت غیرحضوری اجرایی شد، از ۱۴۰ نفر از خادمان مرد و زن آستان مقدس امام زمان (عج) و خیران مهدی یاور سه‌شنبه‌های مهدوی (پویش هم‌سفره مهدوی) به‌رسم ادب قدردانی شد.

رئیس هیأت امنای مهدیه سرخه گفت: در این مراسم، با حضور در جلوی منازل آنان، از این افراد با اهدای یک شاخه گل طبیعی، یک بسته نبات و طعام نذری تجلیل و قدردانی شد.

اشرف افزود: از هفت نفر از کودکانی که در طرح هم‌سفره مهدوی (سه‌شنبه‌های مهدوی) هر هفته مشارکت فعال داشتند، نیز تجلیل شد.

او گفت: در نیمه شعبان امسال با اجرای طرح نذر قربانی و با مشارکت ۴۲۰ میلیونی ریالی مردم نیک‌اندیش سرخه، گوشت قربانی بین خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول