اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وقوع انفجار با 2 کشته و آغاز عملیات الحشد الشعبی در الانبار

انفجار بمب دستی جامانده از داعش در شرق الانبار با کشته شدن یک پدر و فرزند همراه شد.در همین حال امروز الحشد الشعبی اعلام کرد که یک عملیات را برای تامین امنیت غرب الانبار در برابر بقایای داعش آغاز کرده است.

وقوع انفجار با 2 کشته و آغاز عملیات الحشد الشعبی در الانبار

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، انفجار بمب دستی باقیمانده از تروریست‌های داعش در غرب استان الانبار به کشته شدن یک پدر و فرزند منجر شد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، یک مقام امنیتی عراق امروز جمعه اعلام کرد که یک خودروی غیرنظامی در منطقه «کبیسه» غرب الانبار توسط یک بمب جامانده از گروهک تروریستی داعش منفجر شد که در نتیجه آن یک پدر و کودک سرنشین خودرو جان باختند.

تیپ ۲۷ الحشد الشعبی هم امروز از آغاز یک عملیات امنیتی در  جزیره «الکرمه» الفلوجه در شرق الانبار و کشف چند مخفیگاه داعش خبر داد.

نهاد اطلاع رسانی سازمان الحشد الشعبی در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای تیپ ۲۷ الحشد الشعبی امروز جمعه عملیات «ثأر الشهداء الابرار» را به منظور تامین کامل امنیت منطقه جزیره الکرمه در استان الانبار آغاز کرد.

در این بیانیه آمده است: «این نیروها چند مخفیگاه داعش را یافتند که برای حمله شبانه به یگان‌های الحشد الشعبی به کار گرفته می‌شد.»

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول