اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتقاد شمسایی به نامه‌نگاری‌ها برای تعویق لیگ فوتسال: آقای مدیری که تیمت آماده نیست انصراف بده

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان گفت: تمام مسابقات مختلف در دنیا بدون حضور تماشاگر و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است فقط تکلیف فوتسال مشخص نیست.

انتقاد شمسایی به نامه‌نگاری‌ها برای تعویق لیگ فوتسال: آقای مدیری که تیمت آماده نیست انصراف بده

وحید شمسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌، در واکنش به صحبت‌های مطرح شده  بعضی از مدیران باشگاه‌‌‌ها برای شروع لیگ برترفوتسال در اردیبهشت 1400 اظهار داشت: من نمی‌دانم این چه صحبت‌هایی است که بعضی از مدیران باشگاه‌ها مطرح می‌کنند. تمام دنیا با ویروس کرونا درگیر هستند و شرایط بگونه‌ای شده که همه دنیا سعی کرده‌اند با آن کنار بیایند.

وی افزود:‌ تمام مسابقات مختلف در دنیا بدون حضور تماشاگر و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است. البته کشور ما هم مستثنی از این موضوع نیست و می‌دانیم که والیبال دور اول آن برگزار شد، هندبال هم همین طور. فقط تنها رشته‌ای که وضعیت مشخصی ندارد فوتسال است که متأسفانه مشخص نیست چه زمانی سازمان لیگ تصمیم به برگزاری مسابقات را دارد.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:متأسفم برای مدیرانی که دایه مهربان‌تر از مادر شده‌اند و به خاطر اینکه تیم‌شان شرایط لازم و مشکلاتی برای حضور در لیگ را دارد، سعی می‌کنند با بقیه مدیران عامل باشگاه‌ها تماس بگیرند که بازی‌های لیگ به تأخیر بیفتد.اگر قرار بود که لیگ برگزار نشود چرا سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه‌ها کار خود را آغاز کنند و لیگ از اول آبان برگزار می‌شود؟

وی تاکید کرد: درست است شرایط کرونا کمی سخت‌تر از قبل شده اما مثل سایر کشورها می‌توانیم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی لیگ را برگزار کنیم.باشگاه‌های خصوصی مثل فرش‌آراء، گیتی‌پسند، کراپ، سن‌ایچ ساوه و.... همه با هزینه‌های شخصی، هتل برای بازیکنان غیربومی، رفت‌وآمد بازیکنان، هزینه‌های تست پی‌سی‌آر کرونا و... برای حضوری قدرتمند در لیگ کار خود را شروع کردند.

وی افزود: رونالدو به ویروس کرونا مبتلا شد آیا بازی یوونتوس و بارسلونا به تعویق افتاد؟ چرا بعضی از مدیران فکر نمی‌کنند که باشگاه‌های دیگر که با هزینه‌های شخصی در فوتسال سرمایه‌گذاری کرده‌اند از ادامه حضور انصراف می دهند؟ وقتی که یک مدیر تیم شرایط لازم برای حضور در لیگ ندارد تیمش انصراف دهد نه اینکه بیاید برای دیگران تصمیم‌گیری کند و از آنها بخواهد که لیگ را در اردیبهشت 1400 برگزار شود.

شمسایی تصریح کرد: این مدیر شاید مشکل نداشته باشد اما باشگاه‌های خصوصی هزینه‌های زیادی کردند تا تیم‌شان را در این مدت آماده لیگ کنند. من موضوع خودم نیست و بارها اعلام کردم که درآمدم از فوتسال نیست فقط به عشق فوتسال آمده‌ام و تا شرایط مهیا نباشد حاضر نیستم در تیمی حضور پیدا کنم مثل دو فصل گذشته که در فوتسال نبودم.

شمسایی افزود: وقتی شرایط فوتسال در حال رونق است یک مدیر نباید با تحریک دیگران درخواست تعویق بازی‌های لیگ را بدهد. آرش جابری فردی ورزشی و مدیری توانمند است. وی که به عنوان دبیر و سرپرست سازمان لیگ است باید تکلیف برگزاری مسابقات را مشخص کند.اگر تصمیم به برگزاری لیگ است ما بمانیم و اگر نمی‌شود عطایش را به لقایش بدهیم.این نمی‌شود مدیران ما در خانه تصمیم‌گیری و نامه‌نگاری کنند. همه باید در این شرایط سخت کرونا به همدیگر کمک کنیم تا این روزها را پشت سر بگذاریم.

وی همچنین در مورد شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند افزود: شرایط خوبی داریم بعد از اعلام سازمان لیگ تمرینات خود را آغاز کردیم و با برنامه و هدفمندی و 35 روز تمرینات منظم توانستیم به شرایط ایده‌ال خود برسیم. در این مدت دو بازی دوستانه با حفاری یک بازی با سن‌ایچ ساوه و یک بازی با گل‌گهر سیرجان داشتیم و توانستیم بازیکنانم را محک خوبی جدی بزنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول