اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

خرید بی‌رویه مردم موجب کمبود روغن نباتی شد/مشکل ظرف دوهفته آتی برطرف می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه مشکل کمبود روغن به دلیل خرید زیاد مردم بوده است، گفت: سهمیه روغن البرز اعلام و این سهمیه از امروز در استان توزیع شده و مشکل کمبود روغن ظرف دو هفته آتی در کل کشور برطرف می‌شود.

خرید بی‌رویه مردم موجب کمبود روغن نباتی شد/مشکل ظرف دوهفته آتی برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رامین ربیعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز، در حاشیه نشست ویدیو کنفرانسی که با حضور روسای سازمان های صمت کشور، «معاون بازرگانی وزارت صمت»، «معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندکان کشور» و «معاون وزیر و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی بازرگانی دولتی ایران» برگزار شد، گفت: طی این نشست شایعاتی که مربوط به کمبود روغن در جامعه و استان‌های محتلف مطرح شده بود بررسی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان کرد: علت اصلی کمبود روغن در کشور خرید بیش از اندازه توسط مردم بوده است و در تولید و توزیع آن هیچ مشکلی وجود ندارد.

این مقام مسؤول ادامه داد: این مسئله در استان البرز نیز بررسی شد، میزان کمبود روغن مورد نیاز استان اعلام و این سهمیه به البرز تخصیص یافت که توزیع آن از امروز آغاز شده است.

وی اضافه کرد: حمل روغن خام از بندر به سمت به‌شهر نیز سرعت گرفته است و ظرف یکی دو هفته آینده هیچ مشکلی در این حوزه نخواهیم داشت.

ربیعی در بخش دیگری به بحث کمبود آرد اشاره کرد و افزود: در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد، در چند استان مسئله مطرح شد اما در البرز این مشکل موضوعیت نداشته است، البته چندین عکس و کلیپ مبنی بر تعطیلی نانوایی‌ها بر اثر کمبود آرد مطرح شده بود که آن‌ها را تکذیب می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز اضافه کرد: علت اصلی تعطیلی آن نانوایی‌ها عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمینه شیوع بیماری کرونا بوده است و منتشر کنندگان این کلیپ‌ها برای پنهان کردن این دلیل، بحث کمبود آرد را مطرح کرده اند.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی در حوزه کمبود روغن و آرد برگزار کرده ایم، یادآور شد: در موضوع آرد و مسئله حمل و آردرسانی مسائلی مطرح شده بود که بررسی و مشکلات احتمالی برطرف شد.

این مقام مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: تمامی کالاهای اساسی برای مردم فراهم و تأمین شده است و در زمینه هیچ کدام با مشکل و کمبود مواجه نیستیم.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول