اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

فیلم| ترافیک 700 کیلومتری اطراف پاریس پیش از اجرای قرنطینه دوم

ساعاتی قبل از اجرای قرنطینه سراسری دوم در فرانسه برای مهار کرونا، مردم پاریس به مناطق حومه هجوم بردند که باعث ایجاد ترافیک چند صد کیلومتری بی‌سابقه‌ای در اطراف این شهر شد.

فیلم| ترافیک 700 کیلومتری اطراف پاریس پیش از اجرای قرنطینه دوم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ساعاتی قبل از اجرای قرنطینه ملی جدید در سراسر فرانسه، ترافیک اطراف شهر پاریس به حدی بی‌سابقه افزایش یافت.

به گزارش رسانه‌های محلی، در منطقه Ile-de-France، یکی از مناطق ۱۸ گانه فرانسه که پاریس هم در آن قرار دارد، در مجموع طول ترافیک به ۴۳۰ مایل معادل بیش از ۶۹۰ کیلومتر رسید.

 

 

به گزارش «بی‌بی‌سی»، تدابیر قرنطینه نیمه‌شب گذشته به وقت محلی در فرانسه برای مهار ابتلا به کرونا به اجرا درآمد. به مردم دستور داده شده در خانه بمانند و تنها در صورت داشتن کار ضروری یا به دلایل پزشکی از منازل خود خارج شوند.

«امانوئل ماکرون» هشدار داده فرانسه در خطر آغاز موج دوم کرونا قرار دارد که بدون شک از موج اول سخت‌تر خواهد بود.

ابتلای روزانه در فرانسه به بالاترین میزان از ماه آوریل رسیده و روز پنجشنبه ۴۷ هزار و ۶۳۷ مورد جدید ابتلا و ۲۵۰ فوتی در این کشور به ثبت رسید.

بنابر اعلام رسانه‌های محلی، بیشتر پاریسی‌ها خانه‌های اغلب کوچک خود را ترک کرده و برای گذراندن دوران قرنطینه به حومه شهر رفته‌اند.

بنابر آمار وبگاه اطلاع‌رسانی worldometers، فرانسه به لحاظ تعداد ابتلا پنجمین کشور درگیر جهان است و تعداد کل مبتلایان این کشور از آغاز همه‌گیری ۱,۲۸۲,۷۶۹ و تعداد کل فوتی‌ها بیش از ۳۶ هزار نفر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول