اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برپایی 427 پایگاه داوطلبی آمران سلامت در استان اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از پنجم آبان ماه آغاز شده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی و جوانان صورت گرفته، 45 هزار و 234 نفر از شهروندان از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

برپایی 427 پایگاه داوطلبی آمران سلامت در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ علی محمدهاشمی با بیان اینکه طرح آمران سلامت برای دعوت مردم به رعایت شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی توسط جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان از روز دوشنبه پنجم آبان ماه آغاز شده است، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون که با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی و جوانان صورت گرفته، 45 هزار و 234 نفر از شهروندان از خدمات این طرح بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به اینکه یک هزار و 399 نفر از داوطلبان و جوانان جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان در قالب 570 تیم در طرح «آمران سلامت» استان اصفهان فعالیت می‌کنند، افزود: در این مدت، 45 هزار و 234 اصفهانی از خدمات طرح آمران سلامت بهره‌مند شده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در همین راستا در اجرای طرح ملی آمران سلامت استان اصفهان با بهره‌مندی از ظرفیت‌های ارزنده داوطلبی، 7 هزار و 391 ماسک و 164 لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در بین مردم توزیع شده است.

هاشمی گفت: در اجرای این طرح ملی در استان، نیروی انتظامی،  استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، شهرداری‌ها،  دهیاری‌ها و دیگر مقامات شهرستانی و محلی یاریگر و همراه جمعیت هلال‌احمر بوده‌اند.

گفتنی است طرح آمران سلامت در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلوگیری از گسترش بیماری منحوس کرونا از 5 آبان آغاز شده و تا 15 آبان ماه با مشارکت جوانان و داوطلبان در سراسر استان ادامه خواهد داشت .

انتهای پیام/63055/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول