اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

آیت الله علم الهدی: مسئله وحدت، از ابتدای انقلاب بسیار ضروری و حائز اهمیت بوده است

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئله وحدت از ابتدای انقلاب بسیار برای ما ضروری و حائز اهمیت بوده و ما فقط وحدت را شعار ندادیم بلکه بابت این امر شهدای زیادی دادیم.

آیت الله علم الهدی: مسئله وحدت، از ابتدای انقلاب بسیار ضروری و حائز اهمیت بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت الله علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با علمای اهل سنت اظهار کرد: به لطف پیغمبر اکرم همه مسلمانان باهم متحد شدند و با آغاز هفته وحدت، همبستگی و اتحاد بین مسلمانان ایجاد شد و دیگر دشمنان نتوانستند با مسلمانان مقابله کنند.

آیت الله سید احمد علم‌الهدی با بیان اینکه مسئله وحدت از ابتدای انقلاب بسیار برای ما ضروری و حائز اهمیت بوده است، افزود: ما فقط وحدت را شعار ندادیم بلکه بابت این امر شهدای زیادی دادیم و انقلاب اسلامی هزینه ۴۰ ساله داده و پای دفاع ازمسلمانان ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه فرقه‌های مختلفی از شیعه وسنی به وجود آمده است که به نام شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه باید مراقب این تفرقه ها باشیم و از اصل عمل به وحدت و دین ناب محمدی (ص) جدا نگردیم و نگذاریم که دشمن در عقاید و باورهای ما دست ببرد، بیان کرد: در عرصه عقاید و باورها در حوزه کلام و فقه، اختلافاتی وجود دارد اما نباید مانع وحدت بشود.

آیت الله علم‌الهدی تصریح کرد: اینکه کشوری خودش را مدافع حقوق بشر و روشنفکر تلقی کند اما در کمال بدبختی و بی فکری از اهانت به ساحت مقدس پیغمبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم حمایت کند، نشانه ی عجز اوست.

وی با بیان اینکه اینکه دربسیاری از کشورهای مسلمان کالاهای فرانسوی را فروشگاه‌ هایشان خارج کردند و به خاطر این اهانت بزرگ، باهم متحد شدند، گفت: غرب میداند که مقابله با مسلمانان جهان بسیار کار سختی است و اینکه در رسانه هایشان به طور مستقیم به ساحت مقدس پیغمبر اکرم توهین می کنند نشانه عجز و ناتوانی مسلمانان نیست بلکه نشان از قدرت و عظمت اسلام دارد، قدرت های غربی امروزه اسلام را به عنوان یک خطر بزرگ تلقی می کنند و چون توان مقابله با آن را ندارند دست به توهین می‌زنند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دو عامل باعث عصبانیت شدید غرب شده است، افزود: استعمار آسیای غرب را از دست داده و مقاومت اسلامی به‌ وجود آمده بنابراین در غرب اسلام گرایی توسعه پیدا کرده است.

آیت الله علم‌الهدی با بیان اینکه اسلام امروز به عنوان یک مانع بزرگ سر راه زمین خواری و سلطه غرب است، بیان کرد: ناسزاگویی در زمانی است که آن فرد به استیصال و ناتوانی رسیده و این نشانگر عظمت اسلام است و در مقابل این توهین باید باهم متحد بشویم و با او مقابله کنیم.

وی خطاب به علمای اهل سنت، تصریح کرد: انشاالله شما عزیزان در خطابه هایتان و روشن بینی هایتان، جوانان را به سمت و سوی پیغمبر سوق بدهید تا در مقابل این توهین ها ایستادگی کنند.

امام جمعه مشهد در پایان با بیان اینکه میدان امروز ما، میدان جنگ نرم است که افسران این جنگ در دانشگاه ها حضور دارند و باید توسط شما بزرگواران جهت دهی شوند تا خدمتگزار پیغمبر باشند و راه درست را تشخیص بدهد، یادآور شد: امروز بیداری اسلامی در منطقه، مقاومت ایجاد کرده و انشاالله خداوند متعال بر توفیقات شما بیافزاید و همه ما در درگاه پیغمبر اکرم رو سفید باشیم.

انتهای پیام/70044

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول