اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای طرح آمران سلامت در جزیره کیش

رئیس جمعیت هلال احمر کیش از اجرای طرح آمران سلامت از ۵ لغایت ۱۵ آبان‌ماه درجزیره کیش خبر داد.

اجرای طرح آمران سلامت در جزیره کیش

محمدشهاب‌الدین محمدی عراقی رئیس جمعیت هلال احمر کیش امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش از اجرای طرح آمران سلامت  از ۵ لغایت ۱۵ آبان‌ماه در جزیره کیش خبر داد و گفت: به‌دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید بر بسیج همگانی و حضور حداکثری همه نهادها و ارگان‌ها برای کمک به قطع زنجیره ابتلا به این بیماری، طرح جدیدی تحت عنوان آمران سلامت ابلاغ شد که طی آن از ۵ لغایت ۱۵ آبان‌ماه مجموعه‌ای از جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در این طرح مواردی که لازم است در جهت پیشگیری و توصیه‌های بهداشتی با تمرکز بر بحث پوشش و استفاده صحیح از ماسک، شستشوی مکرر دست‌ها و حفظ فاصله‌گذاری اجتماعی صورت پذیرد را به‌صورت تذکر زبانی و مکرر انجام خواهند داد.

وی افزود: آنچه که در حال حاضر برنامه‌ریزی شده و به مورد اجرا گذاشته می‌شود ایجاد ۷ پایگاه در سطح جزیره در مراکز پرتردد مانند محوطه کشتی یونانی و اسکله تفریحی، فرودگاه و بندرگاه، خانه هلال مستقر در مسجد خاتم‌الانبیاء(ص) و دو مرکز متعلق به مرکز توسعه سلامت کیش است.

محمدی عراقی همچنین تصریح کرد: آنچه که در حال حاضر برنامه‌ریزی شده با استفاده از ظرفیت‌های اعضای داوطلب در سطح جزیره، در مراکز پرتردد مانند مراکز خرید، محدوده اسکله تفریحی، ترمینال مسافری فرودگاه و پایانه مسافربری  بندرگاه، خانه هلال و دیگر منطقه‌های شلوغ این طرح در حال اجراست.

وی در ادامه از همکاری داوطلبانه بیش از ۲۰۰ نفر داوطلب در سطح جزیره کیش با جمعیت هلال احمر تقدیر کرد و از همه افراد علاقه‌مند درخواست نمود تا با مراجعه و یا تماس تلفنی با این مرکز و تکمیل فرم‌های داوطلبی، به‌عنوان عضو داوطلب با این مرکز همکاری داشته باشند. 

رئیس جمعیت هلال احمر کیش در پایان اظهار داشت: برگزاری دوره‌های مختلف امداد و نجات و سایر دوره‌های آموزشی مورد نیاز، از جمله خدمات هلال احمر برای نیروهای داوطلب خواهد بود که علاوه بر پایگاه‌های فعال هلال احمر دو پایگاه هم با همکاری مرکز توسعه سلامت کیش در این طرح همکاری و مشارکت دارند.

انتهای پیام/88060

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول