اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

سعیدی: اختلافات در تیراندازی شخصی نیست/شاید قبل از پاییز مرحله آخر بودجه پرداخت شود

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تا جایی که بررسی شد اختلافات در فدراسیون تیراندازی شخصی نیست.

سعیدی: اختلافات در تیراندازی شخصی نیست/شاید قبل از پاییز مرحله آخر بودجه پرداخت شود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کیکاووس سعیدی درباره وضعیت تیراندازی اظهارداشت: ۳-۴ جلسه با کادر فنی، مسئولان فدراسیون، وزارت ورزش برگزار شد. تا جایی که بررسی شد اختلاف شخصی نیست و بحث بر سر تهیه تجهیزات بوده که به خاطر المپیک انتظار به حقی است.

دبیر کل کمیته ملی المپیک، ادامه داد: در این شرایط موجود توصیه کمیته این است تعامل را ادامه دهند و در کنار هم باشند. همه باید شرایط فدراسیون را درک کنیم اما نیاز مربیان و ورزشکاران هم به حق است. سیاست کمیته مداخله در امور داخلی فدراسیون‌ها نیست و ما در فرآیند فدراسیون‌ها دخالت نمی‌کنیم اما ضرورت باشد با گفت وگو مشکلات را بررسی می‌کنیم.

سعیدی یادآور شد: تاکید براین است خانواده تیراندازی کنار هم باشند و با وضع موجود شرایط مطلوب تر را فراهم کنند‌. الان زمان مناسبی برای کناره‌گیری نیست و عایدی برای آنها نخواهد داشت. نتیجه سهمیه تیراندازی خوب بوده و ما باید آمادگی تیراندازان را با انسجام و همدلی افزایش دهیم. کمیته کنار فدراسیون‌هاست تا اختلافات برطرف شود. برداشت ما این است که اختلاف جدی نیست و به خاطر شرایط تحریم و کروناست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه روز چهارشنبه از طرف کمیته لغو شده، خاطرنسان کرد: از سوی کمیته لغو نشده است. چند جلسه برگزار شد و سعی ما بود عزیزان را بهم نزدیک کنیم. بقیه کار به تدبیر فدراسیون برمی‌گردد تا شرایط را برای بازگشت کادر فنی مهیا کند و کادر هم باید کنار فدراسیون باشد.

سعیدی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون پزشکی بودجه‌ای از کمیته می‌گیرد، گفت: چون فدراسیون پزشکی فدراسیون درآمد - هزینه است، سرفصل قهرمانی ندارد و از ما بودجه نمی‌گیرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره واریزی بودجه به فدراسیون‌ها، عنوان کرد: ۲۵ درصد مرحله سوم را پرداخت کردیم که در مجموع بودجه واریزی به ۷۵ درصد رسید. کمیته در تلاش است مرحله چهارم قبل از پاییز واریز شود و این موضوع به شرایط بودجه بستگی دارد.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول