اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ضرب‌الاجل تل‌آویو به رام‌الله درباره قطع حقوق اسرای فلسطینی

رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان هشدار داد، پس از ماه سپتامبر محاکمه بانک‌هایی که حساب اسرای فلسطینی را بلوکه نکرده‌اند، آغاز می‌کند.

ضرب‌الاجل تل‌آویو به رام‌الله درباره قطع حقوق اسرای فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی اعلام کرد، تصمیم خود برای مجازات بانک‌های فلسطینی که حساب خانواده‌های اسرا و شهدای فلسطینی را بلوکه نکرده‌اند، پس از سی‌ام دسامبر اجرایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، رژیم صهیونیستی به اطلاع تشکیلات خودگردان رسانده دیگر اجرایی شدن این تصمیم خود را به تعویق نخواهد انداخت.

تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، بانک‌های اردنی عامل در اراضی فلسطینی اعلام کرده‌اند اگر تل‌آویو این تصمیم را اجرایی کند حساب‌های بانکی اسرا را می‌بندند و احتمالا بانک‌های فلسطینی نیز همین اقدام را انجام دهند.

دستور قطع حقوق اسرای فلسطینی و بلوکه کردن حساب‌های آنها را «نفتالی بنت» وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی صادر کرد و «بنی گانتز» وزیر جنگ فعلی اجرای آن را تا پایان سال جاری میلادی به تعویق انداخت.

تشکیلات خودگردان به دنبال ایجاد یک موسسه مالی وابسته به سازمان آزادی بخش فلسطین به عنوان بانک اختصاصی برای پرداخت حقوق اسراست اما مشخص نیست اجرایی شدن آن چقدر طول بکشد.

یورش زندانبانان صهیونیست به زندان «جلبوع»

رسانه‌های فلسطینی گزارش کردند، یگان‌های سرکوب رژیم صهیونیستی چهارشنبه (دیروز) به زندان «جلبوع» یورش برده‌اند، اسرا را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و وسایل آنها را بدون دلیل تخریب کرده‌اند.

اسرای فلسطینی گفته‌اند، نظامیان صهیونیستی برای این کار از انواع ادوات سرکوب و قنداق تفنگ استفاده کرده‌اند که منجر به وارد شدن آسیب‌های بدنی و خسارت مالی به اسرا شده است.

بر اساس این گزارش، تعداد اسرا و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی حدود ۴۷۰۰ نفر است که در میان آنها ۴۱ زن و ۱۶۰ کودک وجود دارد.

دعوت گزارشگر سازمان ملل به آزادی کودکان اسیر فلسطینی

«مایکل لینک» گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر سازمان ملل در امور فلسطین به استفاده از تمام ابزارها با همکاری مسؤولان سازمان ملل برای آزادی تمام کودکان اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی فراخوند.

بر اساس گزارش «العربی الجدید»، در نامه‌ای که به این منظور صادر شده، آمده است، کودکان اسیر فلسطینی در شرایط بهداشتی سختی قرار دادند و احتمال ابتلای آنها به کرونا بیشتر است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول