اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پخش دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در ایام نهم ربیع الاول از جمکران

با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن، نور و شبکه‌های ماهواره ای ولایت و هدایت پخش شد.

پخش دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی در ایام نهم ربیع الاول از جمکران

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ مهدی دانش آشتیانی مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه به دلیل افزایش آمار مبتلایان به کرونا و مقررات  وضع شده توسط ستاد ملی کرونا، برنامه‌های ایام نهم ربیع الاول امسال بدون حضور زائران و با محوریت رسانه ملی و فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: با تلاش مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران و همکاری مدیران رسانه ملی و شبکه‌های ماهواره‌ای بالغ بر دو هزار دقیقه برنامه تلویزیونی به صورت زنده یا تولیدی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، قرآن، نور و شبکه های ماهواره ای ولایت و هدایت پخش شد. 

وی ادامه داد: تلاش شد برای اقشار مختلف جامعه تولید برنامه شود و در این راستا از چهره‌های سرشناس هنری، ورزشی، اجتماعی و... در برنامه‌های تلویزیونی این ایام بهره بردیم.

مدیر مرکز هنر و رسانه مسجد مقدس جمکران از تولید ۱۳ نماهنگ شامل هم‌خوانی، شعرخوانی، سخنرانی و داستانی برای پخش از شبکه های تلویزیونی و فضای مجازی خبر داد و گفت: به مناسبت این ایام ۱۰ پوستر با مضامین دینی و اجتماعی و با شعار «با تو عهد می‌بندیم» به همت خادمان هنرمند مسجد مقدس جمکران تولید و منتشر شد. 

دانش آشتیانی خاطرنشان کرد: در شهر تهران با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری و شرکت مترو نسبت به فضاسازی و انتشار آثار برای ایام نهم ربیع الاول اقدام شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول