اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

روز شلوغ پلیس کرمانشاه/ از کشف ماسک تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

فرمانده انتظامی کرمانشاه، از کشف 17 هزار عدد ماسک قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پلیس کوزران نیز در عملیاتی موفق به کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس شدند.

روز شلوغ پلیس کرمانشاه/ از کشف ماسک تا دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ حسین براری امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین بازرسی از انبارهای تعاونی های ترمینال به ۲ بسته مشکوک شدند.

وی افزود: در جریان بررسی این بسته ها ماموران ۱۷ هزار عدد ماسک قاچاق کشف و در این راستا ۲ نفر دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه در ادامه از کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق خبر داد و گفت: ماموران پلیس کوزران نیز در عملیاتی موفق به کشف ۶۰۰ میلیون ریال لوازم برقی قاچاق و توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس شدند.

وی افزود: در این عملیات انواع لوازم برقی و آشپزخانه مانند اتو، کباب پز، سرخ کن، سشوار، اتو و... توسط پلیس کشف شد که در این راستا هم ۲ نفر دستگیر به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شدند.

براری همچنین از دستگیری هشت نفر از عوامل ۲ نزاع دسته جمعی با حضور به موقع ماموران پلیس خبر داد و اضافه کرد: در مورد نخست پس از اعلام یک مورد درگیری دسته جمعی در شهرک فدک فاز یک، ماموران کلانتری سجادیه در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: با حضور به موقع ماموران، پنج نفر از عوامل نزاع که به خاطر اختلافات ملکی باهم درگیر و یک نفر را هم زخمی کرده بودند را دستگیر کردند.

وی همچنین با اشاره به وقوع نزاع دسته جمعی در شهرک الهیه، گفت: در این نزاع هم با حضور به موقع کلانتری الهیه سه نفر دستگیر شدند.

براری در پایان، خاطرنشان کرد: هر هشت عامل اصلی در نزاع‌های ایجاد شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/پ/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول