اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کرونا روزانه چند خانواده آذربایجان شرقی را داغدار می‌کند؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی از افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در استان به بیش از یک هزار و 200 نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد.

کرونا روزانه چند خانواده آذربایجان شرقی را داغدار می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با تسلیت درگذشت دو تن از مسئولان آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: مقوله آموزش، موضوعی بسیار مهم است که تعطیلی‌بردار نیست و باید این مهم تا عادی شدن شرایط به شکل غیرحضوری برگزار شود.

وی گفت: مرحوم عدالتخواه و مرحومه حقایی از فرهنگیان متخصص و کاربلد استان بودند که به نمایندگی از مدیریت استان، ضایعه درگذشت آنها را به خانواده‌های ایشان و جامعه فرهنگیان استان تسلیت می‌گوییم.
 
راستگو با اشاره به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: نظارت‌ها بر رعایت تمامی مصوبات ستاد کرونا در راستای کاهش هرچه بیشتر مبتلایان و قطع زنجیره انتقال بیماری ادامه می‌یابد.
 
وی از افزایش تعداد بیماران بستری کرونا در استان به بیش از یک هزار و 200 نفر در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان خبر داد و افزود: متاسفانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به شدت افزایش یافته و به طور میانگین روزانه 17 تا 26 نفر از هم استانی‌ها را به دلیل ابتلا به کرونا از دست می‌دهیم.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی از تشدید محدودیت‌ها در چند شهرستان استان به دلیل افزایش قابل توجه آمار مبتلایان به بیماری کرونا خبر داد و گفت: امیدواریم با اتخاذ این تدابیر و افزایش فرهنگ‌سازی و تشویق مردم به استفاده از ماسک و رعایت موازین بهداشتی، بتوانیم به وظیفه خود در زمینه کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا عمل کنیم.
 
راستگو در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان در آموزش غیرحضوری و مجازی دانش‌آموزان استان، تاکید کرد: برخی مردم از قطع و وصل‌های مکرر برنامه شاد انتقاد می‌کنند که مدیریت آموزش و پرورش استان باید پیگیری‌های لازم در این زمینه را انجام دهد.
 
جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به برخی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌های این اداره کل در ایام کرونا اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 88 درصد دانش‌آموزان استان برای ادامه تحصیل و خود از شبکه شاد استفاده می‌کنند.
 
سایر اعضای شورای آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود در موضوعات مختلف فرهنگی و آموزشی پرداختند.

انتهای پیام/60001/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول