اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نظرسنجی| اگر ترامپ نامزد انتخابات در اروپا بود، هیچ شانسی برای پیروزی نداشت

نظرسنجی انجام شده از سوی یک موسسه آلمانی نشان داده در صورتی که دونالد ترامپ قرار بود در قاره سبز در انتخابات شرکت کند، شانسی برای پیروزی نداشت و تنها 17 درصد از او حمایت می‌کردند.

نظرسنجی| اگر ترامپ نامزد انتخابات در اروپا بود، هیچ شانسی برای پیروزی نداشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظرسنجی انجام شده توسط محققان آلمانی که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد اگر «دونالد ترامپ» قرار بود در انتخاباتی در اروپا شرکت کند، شانس پیروزی نداشت و فقط ۱۷ درصد رای می‌آورد.

نظرسنجی بنیاد تحقیقاتی «برتلسمان» همچنین نشان داد اروپایی‌ها از «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا ۴۵ درصد حمایت می‌کردند.

به گزارش پایگاه خبری «فارینر»، حدود ۳۸ درصد شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا هم گفتند اگر قرار بود در انتخابات امسال آمریکا شرکت کنند، به هیچ یک از دو نامزد رای نمی‌دادند. در مقیاس کشوری هم، تنها در بین لهستانی‌ها حمایت از ترامپ در مقابل بایدن بیشتر بود.

در این نظرسنجی همچنین ۵۱ درصد شهروندان در سراسر اروپا گفتند معتقد به شکست دموکراسی در ایالات متحده هستند. با این حال آن‍ها همچنان آمریکا را شریک بهتری برای خود در مقایسه با چین خواندند.

این نظرسنجی با مشارکت ۱۳ هزار و ۸۰۸ نفر از شهروندان اتحادیه اروپا در ماه سپتامبر انجام شد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول