اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رستمی: اهانت به پیامبر اسلام(ص) برای انحراف اذهان از جنایات غرب و آمریکا است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در واکنش به اهانت دولت فرانسه به پیامبر اسلام(ص) تاکید کرد: هدف از قداست زدایی، انحراف ذهن مسلمانان از جنایات دولت‌های غربی و آمریکا است.

رستمی: اهانت به پیامبر اسلام(ص) برای انحراف اذهان از جنایات غرب و آمریکا است

‌به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در پیامی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص) در فرانسه را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

یریدون لیطْفئوا نور اللّه بأفْواههمْ واللّه متمّ نوره ولوْ کره الْکافرون

اهانت مجدد به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) آن هم در روزهای منتهی به سالروز ولادت ایشان، قلب مسلمانان را به درد آورده است. جهان اسلام و ملت‌های مسلمان هیچگاه از گزند دولت‌های غربی و آمریکایی در امان نبوده‌اند؛ گاه با ایجاد، حمایت و هدایت گروه‌های تکفیری که جان هزاران مسلمان را گرفتند و میلیون‌ها نفر را آواره کردند، گاه با حمله نظامی و اکنون با توهین به مقدسات آن هم با پوشش زرورقی به نام «آزادی بیان».

ادعای دروغین آزادی بیان در حالی از سوی سیاستمداران غربی مطرح می‌شود که اساتید دانشگاهی بابت سوال درباره «هولوکاست» به شدت محکوم می‌شوند و سرنوشتی نامعلوم پیدا می‌کنند؛ حتی انتقاد از رشد و گسترش همجنس‌بازی که رفتاری به دور از شأن انسان‌هاست و حتی نمی‌توان نام آن را رفتاری حیوانی نامید، با برخورد شدید رسانه‌ها همراه می‌شود؛ اما در این جوامع به راحتی به مقدسات بیش از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون مسلمان توهین می‌کنند و دولتمردان غربی و آمریکایی و رسانه‌های آنها، در برابر این اقدام سکوت کرده‌اند.

اقدامات این چنینی در قداست‌زدایی به انگیزه انحراف ذهن ملت‌های مسلمان و مردم جهان از اقدامات دولت‌های غربی، دولت تروریست ایالت متحده آمریکا و رژیم خونخوار صهیونستی صورت می‌گیرد تا عمق فجایعی که این دولت‌ها برای ملت‌های مسلمان در سوریه، یمن، لبنان، فلسطین، بحرین، عراق، افغانستان و سایر کشورهای مظلوم ایجاد کرده‌اند، مشاهده نشود.

با وجود تراکم بالای کشورهای اسلامی در منطقه غرب آسیا، اما حکام برخی از کشورهای این مناطق به دلیل تن‌سپاری به ذلتی غربی و آمریکایی، از واکنش نشان دادن نسبت به این اقدامات هراس دارند؛ بنابراین لازم است تا بار دیگر، ملت‌های آزاده و مسلمانان در این مناطق و سایر نقاط جهان، نسبت به این اقدامات وقیحانه واکنش نشان دهند تا شاهد تکرار این مسیر توهین آمیز نباشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول