اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| مردم مشکل اختلال اینترنتی را به مرکز پاسخگویی 9990 اعلام کنند

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اعلام کرد: برای اعلام مشکل اختلال مشترکان می تواند با مرکز پاسخگویی 9990 تماس بگیرد و تیکت ثبت کند.

فارس من| مردم مشکل اختلال اینترنتی را به مرکز پاسخگویی 9990  اعلام کنند

  به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « پیگیری و رفع اختلال اینترنت روستای برشک » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسوولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  درباره موضوع مصالبات مردمی بخش فارس من با عنوان «پیگیری و رفع اختلال اینترنت روستای برشک»  اعلام کرد: مشترکان شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول )  برای اعلام مشکل اختلال می تواند با مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ تماس بگیرد و تیکت ثبت کند.

براساس این گزارش ، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) اضافه کرد: در حال حاضر مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول ) این امکان را فراهم کرده است تا مشترکان برای اعلام مشکل اختلال می توانند با مرکز پاسخگویی ۹۹۹۰ تماس بگیرد و تیکت ثبت کند به این معنی که برای درخواست خود شماره پیگیری دریافت کنند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول