اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

۲۲۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان مرزنشین/ امامزاده صالح نقطه پرواز

معاون مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) گفت: با مشارکت تولیت امامزاده صالح (ع)، بنیاد علوی، مردم و خیرین، ۲۲۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان تهیه می‌شود که نیمی از آن آماده شده و توسط گروه‌های جهادی به دست نیازمندان مرزنشین می‌رسد.

۲۲۰۰ بسته غذایی برای نیازمندان مرزنشین/ امامزاده صالح نقطه پرواز

منا اورعی معاون موسسه خیریه حضرت رقیه (س) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برنامه جدید این خیریه در موج سوم کمک‌های مؤمنانه براساس بیانات مقام معظم رهبری اظهارداشت: فرمان اخیر مقام معظم رهبری، بهانه‌ای شد تا با همراهی تولیت آستان مقدس امامزاده صالح بن موسی الکاظم (ع) و همکاری مؤسسه، ۱۱۰۰ بسته اقلام غذایی شامل حبوباب، روغن، رب، ماکارونی، برنج و .... برای ارسال به مناطق محروم تهیه کنیم.

وی با بیان اینکه هزینه هر بسته ۲۲۰ هزار تومان است، تصریح کرد: تمام اقلام این بسته‌ها توسط موسسه خیریه حضرت رقیه(س) از کالای ایرانی تهیه شده است. این بسته‌ها با مشارکت مالی تولیت امامزاده صالح بن موسی الکاظم (ع)، بنیاد علوی، مردم و خیرین خریداری شده و بعد از بسته‌بندی به آستان امامزاده ارسال شد.

اورعی با اشاره به اینکه برای آغاز این رزمایش، از فعالان رسانه‌ای و مجازی برای حضور و بسته‌بندی اقلام دعوت شد، گفت: با عنایت آستان مقدس امامزاده صالح (ع) نشان خادمی افتخاری رسانه‌ای امامزاده نیز به آنان اهدا شد. با حضور این افراد تلاش شد که با تلاش رسانه‌ای مختلف، شکوه بیشتره داشته باشد.

معاون موسسه خیریه حضرت رقیه (س) با اشاره به اینکه این بسته‌ها بناست توسط گروه‌های جهادی به دست نیازمندان برسد، تصریح کرد: گروه‌های جهادی این بسته‌ها را در در استان‌های مرزی کشور شامل سیستان و بلوچستان، خراسان‌ها، کرمان و ... توزیع خواهند کرد و ان شالله بناست ۱۷ ربیع الاول نیز ۱۱۰۰ بسته مواد غذایی دیگر دیگ برای نیازمندان آماده‌سازی شود و جمع دیگری از رسانه‌ای ها نیز مفتخر به خادمی امامزاده صالح (ع) شوند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی می‌توانند در این شرایط سخت اقتصادی برای کمک به هم‌نوعان خود وارد عرصه شوند و دست یاری ما را بگیرند. مردم برای واریز کمک‌های خود برای تهیه ۱۱۰۰ بسته غذایی دوم می‌توانند از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۰۴۸۳۵۷۸۳۵ به نام مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) اقدام کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول