اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

مجمع بین‌المللی اساتید: فرانسه مجددا ماهیت ضداسلامی و ضددینی خود را برای جهانیان برملا کرد

مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها طی بیانیه‌ای اقدام رئیس جمهوری فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را شدیدا محکوم کرد.

مجمع بین‌المللی اساتید: فرانسه مجددا ماهیت ضداسلامی و ضددینی خود را برای جهانیان برملا کرد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها طی بیانیه ای ضمن محکوم کردن اقدام اخیر رئیس جمهوری فرانسه و حمایت از اقدام شنیع روزنامه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور نبی مکرم اسلام اعلام کرد: این اقدام نتیجه اقدامات پشت پرده صهیونیست جهانیست و دست دولت فرانسه از آستین آن بیرون آمد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

از بعثت نبی اکرم محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، بیش از چهارده قرن می گذرد. پیامبر رحمتی که، رسالت خود را اکمال و اتمام مکارم اخلاق اعلام کرد و حتی قبل از رسالتش، به محمد امین ملقب گشت.

حضرت محمد(ص) در میان مردمانی زیست که در میان جهل مطلق شب و روز خود را سپری می کردند. همانانی که برای باریدن باران شتر را کتک می زدند، هیچ گاه سرسوزنی ستم و بی عدالتی و ظلم از وی ندیده بودند . پیامبر مکرم اسلام ، حضرت محمد (ص )، همانی بود که خداوند فرمود: اگر مهربان نبودی مردم از اطرافت پراکنده می شدند! همانی که قلبش برای جهل مردم نادان آن عصر آنچنان فشرده شده بود که خداوند فرمود ما می دانیم قلبت از جهل مردم فسرده است، اما تو تنها بیم دهنده و بشارت دهنده هستی.

حضرت محمد (ص)، آن معمار بزرگ اسلام، در سخت ترین شرایط، از همان آغاز که یاران با وفایش را شیاطین انسان نمای آن عصر با سنگ های داغ شبه جزیره عربستان شکنجه می دادند تا زمانی که تحت شدید ترین تحریم ها در شعب ابی طالب روزگار می گذارند، نه تنها هرگز حتی ذره ای از فضائل اخلاقیش کاسته نشد، بلکه به مانند چراغی پر نور، گرما بخش قلوب یاران و پیروانی بود که تا به امروز مانند آن ها کمیاب است. اصحابی که در فضائل و کرامات نبی مکرم اسلام حدیث ها گفته اند و قلم ها فرسوده اند. فضائلی که اگر دریا ها مرکب شوند بازهم قلم زیر بار آنها خواهد شکست.

نام محمد (ص) ، نوید بخش صلح بود، با تمام قوا در طول عمر بابرکتش با رذائل اخلاقی جنگید و هر آنکه در جنگ اسیر می شد از جان خود مطمئن بود چرا که می دانست نزد سپاه اسلام ، ظلم بر مظلوم جایگاهی ندارد. 

این روزها، اما، آنچه که مشخص است آنست که جهالت همچنان نه تنها زنده است بلکه با انعقاد عقد اخوت با شیاطین زمان قصد دارد همچنان بر مسیر جهلی قدم بگذارد که بعد از هزار و چهارصد سال راه به جایی نبرده است.

آنانی که دستانشان تا مِرفَق به خون مسلمانان آغشته است و با زورگویان حشر و نشر دارند امروز دم از عدالت و حمایت از هتاکان می زنند! رئیس جمهور کشور فرانسه که با افتخار خود را سردمدار مهد دموکراسی در جهان بر می شمرد، با اعلام حمایت خود از ترسیم و انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام(ص) ، بار دیگر ماهیت ضد اسلامی و حتی ضد دینی خود را برای جهانیان برملا کرد!

هتک حرمت و اهانت به پیامبران در هر آیینی مذموم و ناپسند است و آنچه که امروز توسط آقای مکرون با عنوان احترام متقابل به نظرات متضاد به اذهان مردم دنیا قبولانده می شود، همان اعمال جاهلانه ای است که از عمرش بیش از 1400 سال گذشته و هیچ ثمره ای برای رهوان آن نه تنها نداشته است بلکه زباله دان تاریخ مامن آنهاییست که سعی کردند ، چهره ای مخدوش از نبی مکرم اسلام برای دیگران ترسیم کنند. 

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها، اقدام اخیر رئیس جمهوری فرانسه و حمایت از اقدام شنیع روزنامه شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور نبی مکرم اسلام را که نتیجه اقدامات پشت پرده صهیونیست جهانیست و دست دولت فرانسه از آستین آن بیرون آمد را شدیدا محکوم می کند و به عمال و بدخواهان اسلام راستین که عطر آن برگرفته از سیره پیامبر رحمت، ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی – صلی الله علیه و آله و سلم- است هشدار می دهد که راه حق ، راه عدل و دوستی، راهی که حضرت محمد (ص) در تمامی عمر پر برکت خود همواره بر همین مسیر گام نهاد، نه تنها با انتشار تصاویر موهن از ایشان فراموش شدنی نیست، بلکه امت مسلمان در سرتاسر دنیا، بیش از گذشته به ذات خبیث عمال غرب پی برده و از آنها برائت می جوید و با قدرت بیشتر تا جان در راه زنده نگه داشتن یاد نبی مکرم اسلام و احقاق آنچه نااهلان از ایشان دریغ کردند، فدا کند.

نور محمد (ص) ، به مثابه ی چراغیست عالم تاب که این گونه اقدامات کودکانه همانند پاشیدن خاک بر چهره آفتاب است. این اهانتها برای بار اول نیست و احتمالا بار آخر هم نخواهد بود. اما اگر خوب تاریخ را نگاه و نظاره گر شوند در می یابند که تلاشهای هتاکانه ایشان ذره ای کارگر نیفتاده و نور محمدی در قلوب مردم روشن ضمیر عالم، تابان تر از قبل می درخشد:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ ﴿صف، ۸﴾

مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گر چه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید.

رئیس جمهور منفور فرانسه باید بداند یادگاری نوشتن های تکراری بر دیوار صهیون و شیطان صفتان، اجر و مزدی در پی نخواهد داشت این نه یک سخن، بلکه روایت تاریخ است.

و من الله التوفیق

مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول