اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

هراس از واکنش حزب‌الله ادامه دارد؛ تهدید جدید تل‌آویو علیه لبنان

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد، لبنانی‌ها بدانند که حزب‌الله مشکل آنهاست نه رژیم اسرائیل؛ اگر این حزب علیه تل‌آویو وارد عمل شود لبنان بهای آن را خواهد پرداخت.

هراس از واکنش حزب‌الله ادامه دارد؛ تهدید جدید تل‌آویو علیه لبنان

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی بازدید از محل برگزاری رزمایش موسوم به «تیر زهرآگین» در شمال فلسطین اشغالی، لبنان را تهدید کرد.

بر اساس گزارش روزنامه «معاریو»، گانتز ضمن اعلام اینکه «دشمنان ما در شمال (حزب الله) و جنوب (حماس) آرام نمی‌نشینند»، گفت، رژیم صهیونیستی برای هر نبردی آماده است.

دست کم سه ماه است که ارتش رژیم صهیونیستی در حالتی از ترس و اضطراب در آماده‌باش برای دریافت پاسخ حزب‌الله است. این رژیم تابستان گذشته یکی از نیروهای حزب‌الله در سوریه را به شهادت رساند و بر اساس معادله نبردی که حزب‌الله ترسیم کرده است، تل‌آویو می‌داند که حزب‌الله قطعا پاسخ خواهد داد. 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی  مدعی شد: زمزمه‌های مثبتی از لبنان حتی درباره صلح با اسرائیل می‌شنوم، کسانی که به آنها درباره ترسیم مرزهای دریایی مذاکره می‌کنیم.

گانتز در واکنشی که بیان‌کننده نگرانی شدید تل‌آویو از واکنش حزب‌الله است، تلاش کرد با تهدید لبنان، مشکل را حزب‌الله جلوه دهد و ادعا کرد: لبنانی‌ها باید بدانند که مشکل آنها حزب‌الله است نه اسرائیل؛ اگر حزب‌الله علیه اسرائیل وارد عمل شود [انتقام بگیرد]، لبنان است که در نهایت بهای آن را پرداخت خواهد کرد، ما در اینجا هستیم تا برای آن لحظه آماده باشیم، امیدوارم که این اتفاق [انتقام حزب‌الله] رخ ندهد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول