اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

روایتی درباره عدم پذیرش طرح‌های اقتصادی مجلس توسط روحانی

عضو فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت که در نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی عنوان شد که رئیس جمهور چهار طرح اقتصادی پارلمان را نپذیرفته است.

روایتی درباره عدم پذیرش طرح‌های اقتصادی مجلس توسط روحانی

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس گفت: در جلسه امروز که در سطح مجمع عمومی و در صحن علنی مجلس برگزار شد ابتدا پنج نفر از نمایندگان به قید قرعه در نطق خود مطالب‌شان را مطرح کردند.

وی افزود: در ادامه وارد دستور کار فراکسیون شدیم و محمدباقر قالیباف رئیس مجلس طی نطقی نکاتی را پیرامون مسائل مختلف مطرح کرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: قالیباف در این نشست با اشاره به چهار طرح اقتصادی ارائه شده توسط مجلس در نشست نمایندگان با رهبر معظم انقلاب پس از انتخاب هیأت رئیسه مجلس که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد گفت که رئیس جمهور این چهار طرح اقتصادی را نپذیرفته است.

به گزارش فارس، نشست فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در سطح مجمع عمومی همچنان در حال برگزاری است و مطالب مختلف در این جلسه در حال بررسی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول