اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هیچ شخصی از تیررس دشمنان در امان نیست /خدمتگزاری بی‌منت به مردم، اصلی‌ترین وظیفه تمام مسوولان است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، گفت: هیچ شخصی از تیررس دشمنان در امان نیست و بر همین اساس باید برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب افزایش یابد.

هیچ شخصی از تیررس دشمنان در امان نیست /خدمتگزاری بی‌منت به مردم، اصلی‌ترین وظیفه تمام مسوولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه تامین زمین و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران که در محل استانداری برگزار شد از توجه مسوولان به تامین مسکن و اشتغال فرزندان شهدا، ایثارگران و جانبازان قدردانی کرد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی و و تلاش برای رفع نیازهای فرهنگی نیز از جمله انتظارات ما از تمام مسوولان امر است.
 
وی با اشاره به تلاش دشمنان ایران اسلامی برای شبیخون شدید فرهنگی در جامعه ابراز کرد: هیچ شخصی از تیررس دشمنان در امان نیست و بر همین اساس، باید برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب افزایش یابد.
 
امام جمعه تبریز به دیدار اخیر خود با تعدادی از خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران نیز اشاره کرد و ادامه داد: با دستور استاندار، جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری برگزار شد که ضمن قدردانی از تلاش‌های موثر انجام شده، انتظار داریم تصمیمات اتخاذ شده هر چه سریع‌تر اجرا شود.

خدمتگزاری بی‌منت به مردم، اصلی‌ترین وظیفه تمام مسوولان است

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این مراسم گفت: مسکن و اشتغال از جمله دغدغه‌های امروزی بسیاری از خانواده‌ها و به‌خصوص خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 
وی با اشاره به اهتمام جدی مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری، بیان داشت: خدمتگزاری بی‌منت به مردم، اصلی‌ترین وظیفه تمام مسوولان است.
 
پورمحمدی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: این موضوع نیز باید همواره مورد توجه تمامی دستگاه‌های مسوول قرار گیرد، چرا که زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین صبح امروز در منزل تعدادی از خانواده‌های شهدا و آزادگان تبریز حضور یافت و با خانواده‌های آنان گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول