اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

در باشگاه آلومینیوم اراک چه خبر است؟ حضور مدیران سیاسی در فوتبال

در حالی که ورزش باید از فعالیت‌های سیاسی به دور باشد، حضور معاون استاندار و چند نفر از مدیران ارشد استان مرکزی در عضویت هیات مدیره فوتبال آلومینیوم اراک بوی سیاسی‌کاری از این ورزش را به مشام می‌رساند.

در باشگاه آلومینیوم اراک چه خبر است؟ حضور مدیران سیاسی در فوتبال

 خبرگزاری فارس ـ اراک؛ سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی چندی پیش در گفت‌وگو با صدای مرکز آفتاب در سخنانی گفت  دلالی در فوتبال وجود دارد و درجایی دیگر نیز اعلام کرد سرمربی تیم آلومینیوم آرایش تیم را طراحی کرده و بازیکنان مد نظر او با باشگاه قرارداد منعقد کرده‌اند، پیش از آن هم مجیدی مدیرعامل شرکت آلومینیوم اراک گفته بود که خطیبی سرمربی تیم با بازیکنان در حال مذاکره است، همیشه رسم بر این بوده که سرمربی بازیکنان مورد نظر خود را طی سه لیست به ترتیب اولویت به باشگاه معرفی و مدیرعامل یا کمیته قراردادها برای جذب آنها مذاکرات لازم را انجام می‌دهند.

همین عمل باشگاه یعنی مذاکره سرمربی با بازیکنان، خود به خود تیم و سرمربی را به سوی دلالان سوق می‌دهد و باعث به وجود آمدن دلالی و حاشیه در باشگاه می‌شود.

استاندار مرکزی  در گفت‌وگویی دیگر مطرح کرده که هیأت مدیره باشگاه کامل است البته که هیأت مدیره باشگاه کامل بوده، اما از نیروهای استانداری نبودند و با صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر آرام‌آرام سر و کله میوه‌چینان پیدا شد تا خود را به هر صورتی که است به باشگاه تحمیل کنند.

نگاهی به اعضای هیأت مدیره جدید باشگاه که اکثراً از مدیران اجرایی استان هستند، سوال‌های متعددی را در ذهن انسان رقم می‌زند، به راستی عضویت مقامات سیاسی استان در فوتبال با چه اهداف پشت پرده‌ای صورت گرفته است و نقش رئیس سازمان جهاد کشاورزی و معاون سیاسی استاندار مرکزی در هیات مدیره باشگاه چیست؟

از سوی دیگر سعید عباسی که فرد غیربومی بوده و مشخص نیست نماینده چه کسی در هیأت مدیره است هیچ شناختی از فوتبال استان ندارد و وجود نامبرده تنها هزینه ایاب و ذهاب و سکونت را بر باشگاه می‌افزاید ضمن اینکه نامبرده اگر مدیر موفقی بود چرا تیم تراکتور تبریز را نگه نداشت و او را کنار گذاشتند، اما همین هیأت مدیره غیرقانونی نیز هر کدام حرف خود را می‌زنند.

عابد حقدادی که مدیرکل ورزش و جوانان است از هنگامی که عضو هیأت مدیره شده در مصاحبه‌های مختلف نسبت به مسائل باشگاه اظهارنظر می‌کند بدون اینکه کاری پیش برود.

هیأت مدیره جدید هنوز نتوانسته است مدیرعامل برای باشگاه انتخاب کند و به علت عدم تعامل باشگاه با رسانه‌ها شایعات زیادی در جامعه فوتبال بر زبان‌ها جاری است که این مورد خود باعث به وجود آمدن حاشیه‌ها برای باشگاه می‌شود. البته که مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد همه موارد باشگاه اظهارنظر می‌کند هنوز نتوانسته است بعد از ماه‌ها حتی یک مورد از ایرادات لیگ به استادیوم امام خمینی (ره) را برطرف کند تا جایی که سازمان لیگ اعلام کرده تا باشگاه استادیوم دیگری معرفی کند.

اما در مورد انتخاب مدیرعامل که مهمترین محور اجرایی در باشگاه است و با توجه به مدت کمی که تا شروع لیگ مانده چرا از افراد غیربومی نام برده می‌شود، آیا در اراک قحط‌الرجال است؟!

در شهر و استانی که پایگاه مشاهیر است و بزرگانی در تمام زمینه‌ها از این شهر بلند شده‌اند آیا یک نفر پیدا نمی‌شود که به عنوان مدیرعامل بتواند در باشگاه خدمت کند که باید به سراغ غیربومی‌ها رفت.

شاید این هم مثل سایر مسائل از برنامه‌های ارائه شده سرمربی تیم است کسی که به هیچ‌کسی حتی باشگاه جوابگو نیست و فقط کار خودش را می‌کند چه از نظر فنی و چه از نظر اجرایی همین امر باعث شده که تیم هنوز سرپرست یا به عبارتی مدیر ندارد حتی سرمربی تیم از روزی که به اراک آمده است هنوز جوابگوی سؤال خبرنگاران نبوده است و هیچ تعاملی با رسانه‌ها ندارد که در این امر ضعف روابط عمومی باشگاه نیز به چشم دیده می‌شود.

ما قصد ورود به مباحث باشگاه را نداشتیم تا تیم به حاشیه نرود اما وقتی می‌بینیم بعد از 18 سال تیم به لیگ برتر صعود کرده و مسائل و حاشیه باشگاه و تیم فوتبال را به ناکجاآباد می‌برد نتوانستیم بیشتر این تحمل کنیم.

***********************

سیدعلی بنی‌جمالی

***********************

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول