اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ذوالفقارنسب:‌ معاون اقتصادی پرسپولیس باید در چارچوب سیاست های باشگاه کار کند/ هزینه ها نباید در صفحه مجازی منتشر شود

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: معاون اقتصادی پرسپولیس باید در چارچوب سیاست های باشگاه کار کند و ضرورتی نداشت در مقطع فعلی فهرست هزینه های این باشگاه در صفحه مجازی این فرد منتشر شود.

ذوالفقارنسب:‌ معاون اقتصادی پرسپولیس باید در چارچوب سیاست های باشگاه کار کند/ هزینه ها نباید در صفحه مجازی منتشر شود

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره انتشار هزینه‌‌های باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرامی رضا یلوه معاون اقتصادی این باشگاه که شائبه هایی را درباره حمایت وی از کارگزار پرسپولیس ایجاد کرده است اظهار داشت: به نظر من این اقدام غیرحرفه‌ای است. اعتقاد دارم یلوه باید طبق هماهنگی با مسؤولان رده بالای پرسپولیس اقدامی را انجام می‌داد و باید مشخص شود چگونه و بر اساس کدام مجوز تصمیم گرفته اسناد مربوط به باشگاه را در صفحه شخصی‌اش منتشر کند.

وی افزود: تمامی ارکان یک باشگاه باید حافظ منافع مادی و معنوی پرسپولیس باشند. ضرورتی نداشت در مقطع فعلی یلوه چنین کاری انجام بدهد شاید اگر وی برای روشنگری و نشان دادن عملکرد ماهیانه حوزه خودش این کار را روی سایت باشگاه یا از طریق روابط عمومی پرسپولیس انجام می‌داد اقدامش قابل توجیه بود اما اکنون مشخص نیست با چه هدفی در چنین برهه‌ای دست به چنین کاری زده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: مدیران رده بالای پرسپولیس باید از معاون اقتصادی باشگاه بخواهند درباره این اقدام خود و اثرات سویی که می تواند در سیاست پرسپولیس داشته باشد توضیح بدهد. من اطلاع دقیقی از این سیاست ها ندارم اما حتی اگر این فرد آگاهانه و بر اساس خیرخواهی هم چنین کاری انجام داده جای آن در صفحه اینستاگرامی متعلق به خودش نیست.

ذوالفقارنسب اضافه کرد: پرسپولیس سخنگو و روابط عمومی دارد. مشخص نیست نیت معاون اقتصادی دقیقا چه بوده اما شنیده‌ام مدیریت مستعفی باشگاه پرسپولیس در هفته‌های اخیر چالش‌هایی با کارگزار داشته است. همه اعضا و ارکان پرسپولیس باید تابع سیاست باشگاه باشند و هیچکس نمی‌تواند خودسرانه رفتاری انجام بدهد.

وی افزود: تا کنون نه دیده و نه شنیده‌ام مدیری که در باشگاه سمت رسمی دارد، بخواهد خارج از سیاست‌های آن کار کند. هر سازمان و تشکیلاتی دستورالعمل و شرح وظایفی دارد و اگر هم قرار بود فهرست هزینه‌های پرسپولیس منتشر شود باید روابط عمومی باشگاه آن را به اطلاع اذهان عمومی می‌رساند که این کار انجام نشده.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: به هر حال اقدام یلوه تعجب‌آور بود و وی نباید شخصی و سلیقه‌ای چنین کاری را انجام می‌داد. در کل هر مدیری در یک مجموعه باید طبق سیاست های همان مجموعه کار کند و باید مشخص شود آیا اعضای هیات مدیره پرسپولیس به معاون اقتصادی این باشگاه اجازه داده اند در صفحه مجازی اش چنین فهرستی منتشر کند؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول