اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

گواردیولا:مارسی مرا به یاد بولی، دشان و تاپی می اندازد

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی با رویارویی مقابل المپیک مارسی به یاد گذشته ای طلایی می افتد.

گواردیولا:مارسی مرا به یاد بولی، دشان و تاپی می اندازد

به گزارش خبرگزاری فارس، پپ گواردیولا معتقد است شاگردانش امشب در دومین هفته از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مصافی سخت با بندرنشینان المپیک مارسی در پیش دارند.

مربی اسپانیایی به همین خاطر در کنفرانس خبری قبل از بازی تا توانست از خصوصیات ممتاز تیم فرانسوی گفت.

به عنوان مثال به استفاده از فضاها به شکلی خوب توسط بازیکنان  مارسی اشاره کرد. پپ گفت: بازیکنان  مارسی به خوبی فضا خالی را شناسایی می کنند. آنها از طریق همین فضاها وارد می شوند و کارهای ترکیبی خوبی انجام می دهند.

وی افزود: ما باید راهی برای مقابله با این قابلیت ها پیداکنیم. باید بتوانیم بازی را تحت کنترل بگیریم. امیدوارم مندی به ما بتواند در این زمینه کمک کند.

اما در بخشی دیگر از صحبت ها، پپ به گذشته های دور تیم فرانسوی اشاره داشت. زمانی که در دهه 90 المپیکی ها تا قله افتخارات پیش رفتند.

گواردیولا عنوان کرد: وقتی نام المپیک مارسی می آید، یاد سال 93 می افتم. زمانی که آنها باسیله بولی را داشتند که گل زد. همینطور دشان را داشتند. تازه برنارد تاپی هم رئیس باشگاه شان بود. آن زمان برای اولین مرتبه بود که با چنین تیمی روبه رو می شدم.

مربی آبی های آسمانی همچنین عنوان کرد: چقدر بد است که بازی در ورزشگاه ولودرام انجام می شود که تماشاگر ندارد. ما می دانیم حضور هواداران در این ورزشگاه چه عظمتی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول