اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

محمدی راد: مخالف برگزاری متمرکز دور رفت لیگ والیبال بودم، اما به نظر جمع احترام می‌گذارم

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: در جلسه هم اندیشی مخالف برگزاری مسابقات دور رفت به صورت متمرکز به میزبانی تهران بودم، اما به نظر جمع احترام می گذارم.

محمدی راد: مخالف برگزاری متمرکز دور رفت لیگ والیبال بودم، اما به نظر جمع احترام می‌گذارم

رحمان محمدی راد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری جلسه هم اندیشی فدراسیون والیبال برای برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی بود و مباحث خوبی در آن مطرح شد. در نهایت جمع بندی درستی هم صورت گرفت تا تکلیف خانواده والیبال برای ادامه لیگ برتر مشخص شود.

وی ادامه داد: مدلی که مورد تایید اکثریت باشگاه ها قرار گرفت کمک خواهد کرد تا مربیان، بازیکنان و خانواده والیبال کمتر در خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند. برای همه دوستانی که به کرونا مبتلا شده اند آرزوی سلامتی می کنم و از خدا می خواهم که این ویروس هرچه زودتر نابود شود. امیدوارم اتفاقی رخ دهد که در نهایت به سود والیبال ایران باشد و شاهد یک خروجی خوب در انتهای سال باشیم. 

سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: باشگاه ما مخالف برگزاری مرحله اول به صورت متمرکز بود، چون احساس می کنم برگزاری دور رفت به صورت متمرکز به میزبانی تهران کار سختی است. روش دومی که برای دور برگشت ارائه شد که همان مدل لیگ ملت ها بود، منطقی است. فکر می کنم برگزاری همزمان بازی های 14 تیم به صورت متمرکز در تهران کار سختی باشد.

محمدی راد ادامه داد: حداقل سه سالن باید در اختیار فدراسیون باشد و از طرفی اسکان تیم ها هم کمی سخت خواهد بود؛ به همین دلیل ما کمی مخالف این موضوع بودیم، اما وقتی اکثریت به این مدل رای دادند ما هم اطاعت می کنیم. ضمن اینکه کمک خواهیم کرد تا این مدل با کمترین مشکل اجرا شود. امیدوارم این تصمیم کمک کند تا همه در سلامت کامل مسابقات را به اتمام برسانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول