اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مرادی:‌ به جز داوران خود فدراسیون هم از فیفا طلب دارد/ شاهد یکپارچگی در سیستم مدیریت داوری خواهیم بود

عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: نه فقط داوران و ناظران بین‌المللی که خود فدراسیون هم مطالباتی از فیفا دارد.

مرادی:‌ به جز داوران خود فدراسیون هم از فیفا طلب دارد/ شاهد یکپارچگی در سیستم مدیریت داوری خواهیم بود

مسعود مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عضویتش در کمیته داوران اظهار داشت: ابتدا باید از اعتماد فدراسیون فوتبال و کمیته داوران به خودم تشکر کنم، امیدوارم عملکرد شایسته‌ای داشته باشم.اکنون در شروع لیگ برتر بیستم هستیم و تلاش می‌کنیم که انسجام و وحدت رویه خوبی در داوری کشور را شاهد باشیم.

وی افزود: برای رشد و پیشرفت داوری به خرد جمعی نیاز داریم افراد بزرگی در داوری کشور داریم افرادی مثل منوچهر نظری، هادی دزفولی، حسین عسگری، محمد فنایی، محسن زمانی و ... که همگی از بزرگان داوری کشورمان هستند و من  کوچک آنها هستم.امیدوارم با کمک همه این عزیزان بتوانیم مسوولیت سنگین داوری را به نحو احسن انجام دهیم من برای رشد و پیشرفت داوری تمام تلاشم را خواهم کرد و بار دیگر از حسن اعتماد مسؤولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم.

مرادی با اشاره به افزایش دستمزد داوران گفت:‌در این شرایط سخت اقتصادی فدراسیون فوتبال اقدام بسیار مثبت و مؤثری در  جهت افزایش 40 درصدی دستمزد داوران انجام داد که می‌تواند انگیزه خوبی در شروع لیگ جدید برای داوران باشد.

مرادی در مورد طلب داوران ایرانی از فیفا و AFC اظهار داشت: به جز داوران و ناظران بین‌المللی خود فدراسیون هم مطالباتی از فیفا دارد قطعا راهکاری برای دریافت مطالبات اندیشیده خواهد شد.

عضو جدید کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه با توجه به کرونا و عدم تست یکپارچه آمادگی جسمانی داوران اظهار داشت: اکنون تست داوران در استان‌های مختلف برگزار می‌شود و در هر استان کمیته داوران نماینده ویژه‌ای دارد که بر انجام تست‌های آمادگی جسمانی نظارت می‌کند خود من در گیلان دیروز تست داوران این استان را زیر نظر گرفتم.

وی در مورد اینکه داوران لیگ برتری مطرح در تست‌ها مردود شده‌اند یا نه، گفت:‌در هر تستی مردودی وجود دارد اما خوشبختانه تقریبا تمامی داوران مطرح لیگ برتری تست‌هایشان را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند.

وی در مورد اینکه در گذشته شاهد اختلاف کمیته و دپارتمان داوری بودیم عنوان کرد: اکنون اختلافی بین کمیته و دپارتمان نخواهد بود و به نظر می‌رسد که کمیته و دپارتمان کاملا با هم هماهنگ هستند و ما شاهد سیستم یکپارچه و هماهنگ در مدیریت داوری کشور خواهیم بود.آقای سهرابی هم از افراد قابل احترام و تحصیل‌کرده در داوری هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول