اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اسدمسجدی: توصیه‌ای برای تعویق دوباره لیگ فوتبال نداشتیم

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: توصیه ما برای تعویق لیگ همان بار اول بوده است.

اسدمسجدی: توصیه‌ای برای تعویق دوباره لیگ فوتبال نداشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با توجه به شرایط کرونا و وضعیت قرمز شهرهای مختلف، فدراسیون پزشکی ورزشی به سازمان لیگ پیشنهاد کرد مسابقات لیگ برتر فوتبال یک هفته به تعویق بیفتد.

براین اساس با اعلام تاریخ جدید مسابقات لیگ از ۱۶ آبان آغاز می‌شود اما صحبت‌هایی در این بین وجود دارد مبنی بر اینکه ممکن است دوباره مسابقات لیگ به تعویق بیفتد.

محمد اسدمسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: من در این خصوص با آقای سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم صحبت کردم و گفتم ما فقط تا تاریخ ۱۶ آبان خواستار تعویق لیگ بودیم، اگر فدراسیون فوتبال تصمیم دیگری گرفته باشد اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وضعیت کرونا شما از رشته یا فدراسیونی خواسته‌اید که اردوها و مسابقات خود را لغو کند؟ گفت: ما در کل به هر فدراسیونی که درخواست اردو یا مسابقه داشت، توصیه کردیم برنامه‌های خود را به تعویق بیندازد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: اگر فدراسیونی رویداد جهانی داشت توصیه کردیم مراقب انجام پروتکل‌های بهداشتی باشند اما در مجموع توصیه ما این بود با این اوج کرونا، برنامه‌ها مدتی به تعویق بیفتد.

اسد مسجدی همچنین از برگزاری نشست ستاد مبارزه با کرونا در دوشنبه هفته آینده خبر داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول