اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دلخوش: مجلس برای نظارت بر کالاهای اساسی کمیسیون ویژه تشکیل دهد

عضو کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس از هیأت رئیسه مجلس خواست برای نظارت بیشتر مجلس بر کالاهای اساسی و ضروری کمیسیون ویژه تشکیل دهد.

دلخوش: مجلس برای نظارت بر کالاهای اساسی کمیسیون ویژه تشکیل دهد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان ماه 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: تعداد طرح‌ها و تحقیق و تفحص‌ها به قدری زیاد می‌شود که روی زمین مانده است، بنابراین هیأت رئیسه گروهی را تعیین کند که به چه دلیل طرح‌هایی که 5 ماه پیش داده شده روی زمین مانده ولی طرحی که دو هفته پیش داده شده در دستورکار مجلس قرار می‌گیرد. بنابراین از هیأت رئیسه می‌خواهیم به قسم خود وفادار باشد.

وی با بیان این که کار اقتصادی مردم از دست دستگاه‌های نظارتی در رفته است گفت: قیمت مرغ دو هفته گذشته 15 هزار تومان بود اکنون به کیلویی 26 هزار تومان رسیده است. هیأت رئیسه بعضی از کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم را طی یک کمیسیون برای آن راه اندازی کند که اگر نمی‌شود کلی جلوی این کار گرفت در برخی از جاها مجلس ورود کند، اطلاعات دستش بیاید و ببیند چه خبر است.

دلخوش در مورد بیمه کشاورزی کشاورزان نیز از وزارت جهاد کشاورزی خواست توجه کافی داشته باشد و از هیأت رئیسه مجلس هم خواست هر چه زودتر مسأله قیر پیگیری و ابلاغ شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول