اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

اختصاص 6 نمره از درس تربیت‌بدنی به پروژه «کوچ»/ سنجش قد و وزن 7 میلیون دانش‌آموز

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: 6 نمره از درس تربیت‌بدنی کل کشور برای پروژه کوچ پیش‌بینی شده است.

اختصاص 6 نمره از درس تربیت‌بدنی  به پروژه «کوچ»/ سنجش قد و وزن 7 میلیون دانش‌آموز

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهرزاد حمیدی معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در برنامه افتتاح طرح کنترل وزن و چاقی دانش آموزان(کوچ) که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به صورت امیدوارانه با تمام سختی‌ها پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه 80 پوستر آموزشی طراحی شده و به صورت مجازی بارگذاری شده و همچنین کلیپ‌هایی نیز آماده شده است، گفت: فقط 18 میلیون و 700 هزار نفر نحوه آموزش و ارزیابی سنجش bmi و اندازه گیری شاخص توده بدنی را دانلود کردند و دیدند.

حمیدی از برگزاری دوره‌های آموزش ضمن خدمت خبر داد و با بیان اینکه 6 نمره از درس تربیت‌بدنی کل کشور برای پروژه کوچ پیش‌بینی شده است، گفت: بیش از ۷۹ هزار مدیر مدرسه، ۲۱ هزار مدیر تربیت بدنی، 6 هزار مراقب سلامت، ۹۲ هزار معلم پایه و ۳۶ هزار معلم منتخب ارزیابی آموزشی در دوره های آموزشی شرکت کرده‌اند.

وی به آمار غربالگری دانش‌آموزان تا کنون اشاره کرد و ادامه داد: هفته گذشته سنجش bmi تعداد 6 میلیون و 630 هزار و 656 نفر از دانش‌آموزان انجام شد و فکر می‌کنم  تاکنون به 7 میلیون نفر رسیده است. 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: فقط بحث غربالگری و سنجش نیست بلکه بعد از آن باید مداخله کنیم، آموزش دهیم و دانش‌آموزان را رها نکنیم، البته این طرح فقط برای دانش‌آموزان دارای اضافه وزن نیست بلکه به آنها که کمتر از وزن طبیعی دارند باید کمک کنیم به وزن ایده‌آل برسند و آنهایی که وزن مناسب دارند هم تشویق کنیم که در این وزن بمانند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول