اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امروز قرعه کشی لیگ یک؛ در انتظار آغاز رقابت‌ تیمی‌های پرهوادار

قرعه کشی لیگ یک فصل 1400-1399 امروز برگزار می‌شود و 18 تیم برای آغاز رقابت‌ها آماده می‌شوند.

امروز قرعه کشی لیگ یک؛ در انتظار آغاز رقابت‌ تیمی‌های پرهوادار

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور قرار بود که از  12 آبان یعنی دوشنبه آینده آغاز شود اما شرایط انتشار ویروس کرونا و درخواست باشگاه‌های لیگ یک باعث شد که تیم ها درخواست تعویق مسابقات را داشته باشند و به این ترتیب فصل آینده لیگ یک قرار است از روز 26 آبان آغاز شود.

البته مراسم قرعه کشی لیگ یک امروز با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و نمایندگان 18 باشگاه لیگ یکی در هتل آکادمی فوتبال ایران برگزار می‌ شود و تیم ها حریفان خود را می‌شناسند. این در حالی است که مهم‌ترین ویژگی این فصل فوتبال لیگ یک هم ویروس کرونا و برگزاری مسابقات بدون تماشاگر خواهد بود.

برخی تیم‌ها مثل مس کرمان، خوشه طلایی ساوه، ملوان انزلی، نود ارومیه را می‌توان از حالا مدعی صعود برای فصل آینده دانست اما برخی تیم‌ها مثل گل ریحان البرز نیز در بلاتکلیفی مطلق به سر می‌برند و حتی علی لطیفی سرمربی تیم هم از سمتش در این تیم بخاطر بی پولی استعفا کرده است. 

رقابت‌های لیگ یک شاید به اندازه لیگ برتر در کانون توجه رسانه‌ها نباشد اما تیم‌های ریشه دار و پرهوادار زیادی مثل ملوان انزلی در این مسابقات حضور دارند که باعث افزایش جذابیت بیشتر مسابقات خواهند  شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول