اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

زارعی: توسعه استان‌ها و شهرهای ایران از راه آمریکا نمی گذرد

رییس بسیج اساتید کشور گفت: برجام فناوری پیشرفته آمریکایی ها و اروپایی ها برای گروگانگیری توسعه و پیشرفت استان ها و مناطق ایران در هفت سال گذشته بود و باید با گذار از این فناوری نرم و مایوس کننده، کتاب مزیت های ایران را برای جهش در پیشرفت گشود.

زارعی: توسعه استان‌ها و شهرهای ایران از راه آمریکا نمی گذرد

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید مرکز استانی بسیج اساتید دانشگاه های استان کهگیلویه و بویر احمد در دانشگاه یاسوج، اظهار داشت: برجام برنامه جامع اقدام مشترک نبود بلکه فناوری نرم جبهه مشترک آمریکا و اروپا علیه ایرانیان بود تا با این روش شناسی استعدادها و قوای مادی و معنوی ملت ایران از وضعیت انبساط و بسط یافتگی ملی و بین المللی، منقبض شده و مهار شده و  رشد و حجم اقتصاد ما با اراده دشمن کنترل و با خواست دشمن شرطی شود و در این استراتژی تا اندازه ای دشمن موفق هم شد.

عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه تربیت مدرس با انتقاد از بی تدبیری ها و بی دقتی های  در مقابل دشمن گفت: اکنون زمان جبران است از این رو  این تیم مذاکره  و دولت محترم باید با پذیرش مسئولیت های خود در  مذاکرات هفت ساله راه رخنه مجدد دشمن را در هندسه افکار عمومی سد کند زیرا همانطور که برخی به غلط تفسیر می کردند از اوبامای دو رگه و یا سیاه پوست صدای آقای ملکوم ایکس می شنوند و اورا به دروغ نماینده نسل شلاق خورده آمریکا و  قهرمان تغییر در آمریکا معرفی  کردند.

وی اظهار داشت: اما او بیشترین تحریم و دشمنی را بر ایرانیان وارد کرد و همانطور که برخی امضای کری را تضمین می دانستند اما ترامپ و همفکرانش  هم آمدند و برجام را پاره کردند.

زارعی گفت: اکنون نیز بیاییم صادقانه با ملت سخن بگوییم که راه توسعه و پیشرفت اقوام و استان ها و مناطق  و شهرهای ایران از آمریکا نمی گذرد بلکه از راه اکتشاف و فراوری مزیت ها و کشف پیشران های توسعه ای خود ایران و متاطق ایران می گذرد.

این استاد دانشگاه گفت: وقت آن رسیده که دولت بخصوص وزارت خارجه و ریاست  محترم جمهور  بیاید صادقانه بگوید تغییرات بیولوژیکی و  رنگ ها ی قدرت و جابجایی حزب ها در آمریکا هیچ نقشی  برای تامین عزت و سودی به حال پیشرفت ایران ندارد و باید به ایران و امکانات خود تکیه کنیم.

وی گفت: نهضت استادی بسیج در این استان با کمک نخبگان و اهالی فرهنگ و رسانه ، ظرفیت های عظیم اقلیمی ، مواصلاتی و انرژی و گردشگری و گیاهان دارویی و راه استقرار و توسعه صنایع پایین دست نفت و گاز این منطقه مهم ایران را بجای نسخه و برش برجامی اداره استان رونمایی کند.

زارعی ادامه داد: زمان، زمان معرفی امکانات و ظرفیت های  استان برای چهل سال دوم انقلاب است باید کتاب مزیت های کهگیلویه و بویر احمد و تمامی ایران بجای مدل بی حاصل و زیسته برجامی به مردم معرفی و موجب نشاط و امید جوانان شود.

گفتنی است در پایان این مراسم که با حضور استادان ، نخبگان و روسای برخی دانشگاهها و فرمانده سپاه فتح  استان همراه بود از زحمات چندین ساله دکتر علیپور تقدیر و دکترامین  موسایی دانشیار مکانیک  دانشگاه یاسوج  به عنوان رییس بسیج اساتید دانشگاهها و مراکزآموزش عالی استان  معرفی شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول