اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

الهامی: وکیل مظاهری باید جایگاهش را بداند/چرا باید به گلر اول تیمم استراحت می‌دادم؟

سرمربی سابق تیم تراکتور به صحبت‌های اخیر وکیل رشید مظاهری واکنش نشان داد.

الهامی: وکیل مظاهری باید جایگاهش را بداند/چرا باید به گلر اول تیمم استراحت می‌دادم؟

ساکت الهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره اظهارات اخیر وکیل رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور مبنی براینکه غیبت این بازیکن در 2 بازی آخر تراکتور در جام حذفی با تأیید سرمربی تیم بوده است، اظهار داشت: من نمی‌دانم چرا وکیل رشید مظاهری این صحبت‌ها را مطرح کرده است. کدام مربی در فوتبال جهان با وجود 2 بازی مهم به گلر اول خود استراحت می‌دهد.

وی افزود:‌ رشید مظاهری درست فردای روزی که با باشگاه به مشکل خورد وسایلش را جمع کرد و رفت و من ماندم با یک گلر مصدوم؛ چطور امکان دارد در چنین شرایطی من به بازیکن اصلی خودم استراحت بدهم. این کار درست نیست و وکیل رشید مظاهری باید جایگاه خودش را بداند و صحبت کند.

سرمربی سابق تراکتور ادامه داد: موقعی که متوجه مشکل رشید مظاهری با باشگاه شدم از اخباری خواستم هر طور شده خود را برای بازی با نفت مسجدسلیمان آماده کند. او حتی تا روز قبل از بازی هم با تیم تمرین نداشت و برای اینکه به بازی برسد فقط فیزیوتراپی انجام می‌داد و انصافاً هم برای ما گلری خوبی کرد و از زحماتش ممنونم. از اینکه صحبت‌های وکیل مظاهری باعث شده تا من مقابل هواداران تراکتور قرار گیرم ناراحتم و این رفتار درستی نیست.

الهامی تأکید کرد:‌ بعد از اینکه از تراکتور جدا شدم با هیچ‌یک از عوامل این باشگاه در تماس نبودم و اکنون هم به قصد طرفداری از شخص خاصی مصاحبه نمی‌کنم بلکه نمی‌خواهم هواداران تراکتور آزرده‌خاطر باشند. رشید برای تیم تراکتور زحمت شده و من بابت زحمات او ممنون هستم. اما تأکید می‌کنم که هیچ استراحتی به او ندادم و این را هم باید اضافه کنم اصلاً من از مبلغ قرارداد این بازیکن باخبر نبودم که بخواهم در امور مالی‌اش دخالت کنم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول