اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی تمدید کنکور داوطلبین نظام قدیم در نشست فردای کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به تأیید تعداد دیگری از مواد طرح جهش تولید دانش بنیان، از بررسی تمدید کنکور داوطلبین نظام قدیم در نشست فردای (سه‌شنبه) این کمیسیون خبر داد.

بررسی تمدید کنکور داوطلبین نظام قدیم در نشست فردای کمیسیون آموزش

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات دستورکاهای امروز (دوشنبه 5 آبان) این کمیسیون اظهار داشت:‌ در نشست عصر امروز ادامه بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان صورت گرفت و سه ماده دیگر این طرح به تصویب اعضای این کمیسیون رسیده و عملاً تاکنون 10 ماده از این طرح تأیید شده  و فقط سه ماده از آن باقی مانده است که ادامه بررسی مواد باقی‌مانده در نشست فردا (سه‌شنبه 6 آبان) خواهد بود.

وی افزود: در نشست فردای این کمیسیون هم معاون پژوهشی وزارت علوم در کمیسیون آموزش مجلس حاضر شده و طرح جهش تولید دانش‌بنیان را با او بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به احتمال زیاد آخرین وضعیت حضور داوطلبین نظام قدیم در کنکور سراسری هم در نشست کمیسیون آموزش بررسی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول