اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

بیادی: نیازمند مدیریتی یکپارچه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم

یک استاد دانشگاه گفت: کشور نیازمند جدی به یک مدیریتی یکپارچه مخصوصا در شرایط جنگ اقتصادی کنونی است.

بیادی: نیازمند مدیریتی یکپارچه در شرایط جنگ اقتصادی هستیم

حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، درباره شرایط فعلی،‌ اقتصادی و معیشتی مردم و کشور اظهار داشت: کل ارکان و مدیریت‌‌های اجرایی کشور ناکارآمد شده‌اند و سررشته کار از دستشان خارج شده است.

وی افزود: ‌ارکان اجرایی کشور برای اداره کشور جز اینکه دست در جیب مردم کنند چاره‌ای دیگر برایشان نمانده و با ایجاد گرانی‌‌های کاذب و ساختگی و همچنین بالا بردن قیمت حامل‌های انرژی با روش‌های غیرمنطقی و سطح مالیات‌های افسار گسیخته و بورس‌بازی‌هایی تقریبا شبیه قمار به اصطلاح می‌خواهند کشور را اداره کنند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: در این وانفسا باندهای متصل به قدرت با سوء استفاده از موقعیت موجود بعضا با همکاری افراد نفوذی هر کاری را که بتوانند خلاف منافع ملی و فرمایشات مقام معظم رهبری جهت گسترش نارضایتی مردم انجام می‌دهد.

بیادی تاکید کرد:‌ البته آنها تا حدودی موفق شدند چرا که مردم دیگر از جناح‌های سیاسی، شعارها و برنامه‌های آنها روی برگرداندند و توجهی ندارند و نتیجه این نارضایتی در انتخابات ۱۴۰۰ کاملا ملموس خواهد بود.

وی گفت:‌ اگرچه در سپهر سیاسی ایران، برخی مسئولان ما حقوق و نقش مردم حذف شده و دیگر درصد حضور، مشارکت و گرفتاری مردم برای آنها مهم نیست و بعضی از این مسئولان گویی در حاشیه امن زندگی می‌کنند و برای ماندگاری خود بر صندلی‌های قدرت برنامه‌ریزی می‌کنند.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی در پاسخ به این پرسش که اینکه دولت در حوزه معیشتی و اقتصادی اقدام قابل توجهی صورت نمی‌دهد را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: اینکه کارنامه دولت در این دو دوره ضعیف بوده شکی نیست اما باید منصفانه گفت که دولت‌های گذشته برای فروش نفت مشکلات حادی که این دولت با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، نداشت. بنابراین با فروش 500 هزار بشکه در روز این کشور عظیم و در حال تحریم ظالمانه دشمن و با ساختار اجرایی معیوب را نمی‌شود اداره کرد.

بیادی تاکید کرد: هنوز باورمان نشده که بودجه و ساختار مدیریت اجرایی کشور همچنان محتاج فروش نفت است و چون کشور به صورت مدیریت جزیره‌ای اداره می‌شود نتیجه‌ای بهتر از این حاصل نمی‌شود در حالی که این کشور باعظمت نیازمند جدی به یک مدیریتی یکپارچه مخصوصا در شرایط جنگ اقتصادی کنونی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول