اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حسن زاده: فاضلی حق دارد نفراتی انتخاب کند که به او کمک کنند/تعویق لیگ برای ما فرقی نداشت

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: وقتی فاضلی هدایت نساجی را پذیرفته آزاد است که برای تیمش تصمیم بگیرد و از بهترین نفرات برای مسابقات استفاده کند.

حسن زاده: فاضلی حق دارد نفراتی انتخاب کند که به او کمک کنند/تعویق لیگ برای ما فرقی نداشت

رضا حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه امسال در کادر فنی نساجی حضور پیدا کرده است اظهار داشت: نساجی جزو تیم های ریشه دار و با قدمت دیرینه است.این تیم هواداران خوبی دارد که همیشه حامی اش هستند.برای من باعث افتخار است که جزو کادر فنی تیم نساجی هستم و امیدوارم امسال بتوانم در کنار سایر اعضای کادر فنی به این تیم کمک کنم.

وی در خصوص اینکه ارزیابی اش از شرایط این فصل چیست گفت: همانطور که می دانید شاکله تیم نساجی نسبت به سال گذشته کاملا تغییر کرده و نفرات جدیدی به تیم اضافه شده اند. ما بازیکنان خوبی را در اختیار داریم و امیدوارم آنها از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی باشند که در لیگ موفق شویم.

مربی تیم فوتبال نساجی با اشاره به آماده سازی این تیم عنوان کرد: یک اردو در جزیره کیش برگزار کردیم و در 12 روز 4 دیدار دوستانه انجام دادیم و مهمترین دغدغه ما ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است.قصد ما این است در تمرینات و دیدارهای دوستانه ضعف ها را پوشش بدهیم.

حسن زاده در خصوص اینکه فاضلی بعد از این دیدارها اعلام کرد به چند بازیکن این تیم از جمله آرش افشین، فردین عابدینی و ... نیاز ندارد تصریح کرد: وقتی تیمی به یک مربی سپرده می شود او باید نسبت به آن احساس مسئولیت کرده و برایش دغدغه داشته باشد. وقتی فاضلی هدایت نساجی را پذیرفته آزاد است که برای تیمش تصمیم بگیرد و از بهترین نفرات برای مسابقات استفاده کند.

وی یادآور شد: نساجی تیم بزرگی است و نیاز به بازیکنانی دارد که در مسابقات به ما کمک کنند،طبیعتا سرمربی تیم باید بازیکنانی را انتخاب کنند که در تفکراتش باشند به همین دلیل من به آقای فاضلی حق می دهم که تیمش را خودش ببندد و بهترین ها را انتخاب کند.

مربی تیم فوتبال نساجی تاکید کرد: در حال بررسی هستیم تا بابت تغییر و تحولات صورت گرفته بازیکنان جدید جایگزین کنیم. ان شاالله طی روزهای آینده کادر فنی در مورد نفرات مد نظر خود جمع بندی خواهد کرد.

مربی تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه با تعویق مسابقات لیگ برتر موافق بود یا مخالف خاطرنشان کرد: نساجی جزو اولین تیم هایی بود که امسال کارش را شروع کرد. تیم از نظر آمادگی در شرایط خوبی است ولی سلامتی بازیکنان و جامعه فوتبال هم مهم است.برای ما زمان بازی ها فرقی نمی کرد چون به موقع شروع کردیم و از نظر تمرینی عقب نیستیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال هواداران نساجی مثل همیشه از تیم و کادر فنی جوانش حمایت کنند تا ما هم روسفید شویم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول