اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تقدیر تشکل‌های مهدوی از قالیباف برای تشکیل فراکسیون مهدویت

جمعی از مؤسسات و تشکل‌های مهدوی طی نامه‌ای به رئیس مجلس از تلاش وی برای راه‌اندازی فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

تقدیر تشکل‌های مهدوی از قالیباف برای تشکیل فراکسیون مهدویت

به گزارش خبرنگر قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس بیش از ۸۰۰ مؤسسه و تشکل مهدوی طی نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس از تلاش وی برای راه‌اندازی فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کردند.

متن نامه به شرح زیر است.

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی
جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

ضمن تبریک عید ولایت و امامت حضرت ولیعصر (عج )، با توجه به ماهیت زمینه‌ساز ظهور بودن انقلاب اسلامی ایران و با عنایت به آرمان بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که همانا حرکت به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی و زمینه‌سازی برای طلوع خورشید ولایت عظما ارواحنا فداه می‌باشد و با توجه به جایگاه خطیر مجلس شورای اسلامی و نقش نمایندگان مومن و انقلابی و جایگاه قانون‌گذاری و نظارتی مجلس،  اقدام مبارک و به موقع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جهت ایجاد فراکسیون مهدویت و تمدن‌سازی اسلامی باعث خوشحالی و امیدواری همه منتظران حضرت مخصوصاً فعالان عرصه مهدویت گردید.

مجمع راهبردی اندیشه مهدویت به نمایندگی از ۸۱۰ مؤسسه و تشکل فعال مهدوی کشور بدینوسیله کمال تشکر و قدردانی خود را از جنابعالی و جناب آقای دکتر زاهدی و اعضای هیئت رئیسه فراکسیون جناب آقای دکتر احمدی، جناب آقای دکتر فدامالکی ،سرکار خانم دکتر آزاد و سرکار خانم دکتر شریعتی اعلام می‌دارد.

انشاالله از این پس شاهد اقدامات انقلابی و حمایت‌های همه جانبه جنابعالی و فراکسیون مهدویت از فعالیت‌های مهدوی در سراسر کشور باشیم.

مشمول عنایات و توجهات خاصه­ی مقام ولایت عظمی ارواحنا له الفداء باشید!
ان‌شاءالله

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول