اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

امامعلی: نباید با برد پرسپولیس احساس غرور کنیم/ اگر تیمی آمادگی شروع لیگ را ندارد مشکل خودش است

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: کرونا چیزی نیست که با یک، دو یا سه ماه از بین برود، اگر بقیه تیم‌ها آماده نیستند مشکل خودشان است.

امامعلی: نباید با برد پرسپولیس احساس غرور کنیم/ اگر تیمی آمادگی شروع لیگ را ندارد مشکل خودش است

فراز امامعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انتخاب مس رفسنجان در فصل بیستم لیگ برتر اظهار داشت:به تیمی آمدم که فکر می‌کنم انتخاب درستی بوده است. مس رفسنجان یک تیم خیلی خوب و بی‌حاشیه است. چه کادر فنی و چه بازیکنان همه روی کار متمرکز هستند. این باشگاه، فوق‌العاده حرفه‌ای است، یک ورزشگاه خیلی خوب در رفسنجان و همچنین در تهران داریم. امکانات‌مان کامل است. شرایط را بررسی کردم و دیدم برای پیشرفت مناسب است. درست است که مس تازه به لیگ برتر آمده اما فکر می‌کنم یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ امسال باشد.

وی در مورد اینکه از چند تیم بزرگ فوتبال ایران هم پیشنهاداتی داشت، عنوان کرد: شرایط باشگاهی که از آن پیشنهاد داشتم خوب نبود. دو پیشنهاد خیلی خوب از تیم‌های بزرگ ایران داشتم که هر دو را رد کردم. به غیر از این هم پیشنهادات دیگری داشتم اما فکر می‌کنم تیم‌هایی بودند که دچار حاشیه بودند. من می‌خواهم تمام فکر و ذکرم فوتبال باشد و دوست نداشتم درگیر حاشیه شوم. فقط به پیشرفت فکر می‌کنم و اینکه بتوانم در مسیرم به مقصد برسم. برای پوشیدن لباس مدنظرم وقت هست.

وی در مورد شرایط کار با محمد ربیعی اظهار داشت:‌ کار با او خیلی خوب است. ربیعی مربی جوانی است و دانش فوتبال او خیلی بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردم. اولین بار است که با او کار می‌کنم اما چیزهایی از او می‌بینم که از خیلی مربیان دیگر ندیده‌ام. امیدوارم امسال بتواند کارنامه درخشانی در لیگ برتر داشته باشد و ما هم بتوانیم به او کمک کنیم.

مهاجم مس رفسنجان در مورد شرایط خودش و اینکه چه عملکردی در فصل جدید خواهد داشت، تصریح کرد: تا دو سه بازی از لیگ نگذرد نمی‌‌توانیم در مورد عملکرد صحبت کنیم. منتظرم بازی‌ها شروع شوند، باید شرایط لیگ و تیم‌ها را ببینیم اما تمام سعی‌ام را می‌کنم که مثل سال گذشته عملکرد خیلی خوبی داشته باشم و از همه مهمتر اینکه به مس رفسنجان کمک کنم.

امامعلی ادامه داد:‌ خدا را شکر شرایط تیم خوب است. خریدهایی که داشتیم لیگ برتری بودند و تا بخواهند با هم هماهنگ شوند و بازی هم را بشناسند طول می‌کشد. فکر می‌کنم با گذشت دو سه بازی از لیگ برتر، بچه‌ها می‌توانند با سیستم بازی هم آشنا شوند.

وی در مورد برد سه بر صفر مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه که باعث شد حساب دیگری روی مس رفسنجان باز شود،‌گفت: بله، سطح انتظارات بالا رفته اما شرایط بازی دوستانه اصلاً‌ مثل بازی رسمی نیست. نباید با این برد خیلی احساس غرور کنیم چون به آن نمی‌شود اتکا کرد. از الان نمی‌توانم بابت رتبه‌بندی صحبت کنم اما به نظرم مس رفسنجان یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ بیستم خواهد بود.

امامعلی در مورد دلیل جدایی از پیکان اظهار داشت: پیکان خانه من است. سابقه من در آن باشگاه خیلی بیشتر از کسانی است که الان اضافه شده‌اند. خیلی دوست داشتم فوتبالم را در این تیم ادامه بدهم اما شرایط خوب نبود. بودجه تیم در حد لیگ برتر نیست و همچنین یکسری رفتارها را در باشگاه دیدم که گفتم نباشم بهتر است. یکسری افراد آنجا کار می‌کنند که شاید شایستگی حضور در این باشگاه را نداشته باشند. پیکان یک باشگاه فرهنگی ورزشی است، نباید چنین سیستمی داشته باشد و چنین آدم‌هایی در آنجا کار کنند. امیدوارم روزی این باشگاه درست شود چون در غیر این صورت سال‌های آینده خیلی ضرر می‌کنند. امیدوارم پیکان را همیشه در لیگ برتر ببینم.

وی در خصوص اینکه آیا اختلافی با سرمربی یا دیگر اعضای کادر فنی داشت،‌گفت: نه، اختلافی با ویسی ندارم. او یکی از مربیان خیلی خوب فوتبال ما است اما شرایط فوتبال حرفه‌‌ای همین است. نمی‌شود از بازیکن یا مربی ناراحت بود. به نظرم همه قدرت انتخاب دارند و باید برای آینده خودشان تصمیم بگیرند. من هم مثل بقیه بازیکنانی که از پیکان رفتند، جدا شدم. آینده این تیم خطرناک است.

مهاجم مس رفسنجان در مورد اینکه گفته می‌شود تعویق مسابقات لیگ به خاطر شیوع کرونا صورت گرفته عنوان کرد: اصلاً‌ چنین چیزی نیست. ما تمرینات‌مان را زودتر شروع کردیم و واقعا ضرر می‌کنیم. کرونا چیزی نیست که با یک، دو یا سه ماه از بین برود. چطور در اوج کرونا بازی‌ها را برگزار کردیم و اتفاقی هم برای کسی نیفتاد؟ اگر بقیه تیم‌ها آماده نیستند مشکل خودشان است، باید زودتر شروع می‌کردند. به این ترتیب همه تیم‌ها ضرر می‌کنند. به جز دو سه تیم خوب کشور بقیه تیم‌ها زودتر شروع کردند. هر چه زمان مسابقات عقب‌تر برود بیشتر ضرر می‌کنیم.

وی در مورد اینکه هواداران پیکان ناراحتی زیاد خودشان را از جدایی او در فضای مجازی نشان دادند گفت: نمی‌دانم چه بگویم. خیلی دوست داشتم در تیم خودم بمانم و بازی کنم ولی نمی‌شد. همیشه برای پیکان آرزوی موفقیت دارم اما واقعا دیدم نمی‌توانم ادامه بدهم. فکر می‌کنم روزی دوباره به پیکان تیم برمی‌گردم و دوباره همه توانم را برای آن می‌گذارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول