اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چند درصد روستاهای آذربایجان‌شرقی گاز ندارند؟

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه 97.22 درصد روستائیان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند، گفت: 240 طرح گازرسانی به روستاها در استان در دست اجراست.

چند درصد روستاهای آذربایجان‌شرقی گاز ندارند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سیدرضا رهنمایی‌توحیدی اظهار داشت: بر‌اساس برنامه چشم‌انداز 1400 تعهد این شرکت گازرسانی به تمام روستاهای (بالای 20 خانوار) در استان می‌باشد که در راستای تحقق این امر مهمّ و باوجود شرایط اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، شرکت گاز استان با طراحی پروژه‌های گازرسانی از مقرون به صرفه‌ترین روش‌های اجرایی، به‌کارگیری پیمانکاران مجرب، کنترل مستمر پروژه‌ها براساس برنامه زمان‌بندی، بومی‌سازی تجهیزات گازرسانی، ثبت اختراعات و نوآوری و مشارکت کارکنان دانش محور، در خدمت.رسانی صادقانه به مردم و نیل به اهداف سازمانی تلاش می‌نمایند.

وی تصریح کرد: گازرسانی به 240 روستا در دست اجرا بوده است که به حول و قوه‌الهی 86 روستا همزمان با هفته دولت افتتاح شده و بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیمات متخذه در جلسات کنترل پروژه‌های اجرایی در شرکت، عملیات گازرسانی پروژه‌های روستایی دیگر نیز بالای 63 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که ان‌شاءالله به‌زودی شاهد اتمام گازرسانی روستایی در استان آذربایجان‌شرقی خواهیم بود.

رهنمایی.توحیدی متذکر شد: اجرای بیش از 22 هزار و 300 کیلومتر شبکه گاز با نصب 673 هزار و 200 انشعاب شهری و روستایی با لحاظ داشتن مسیرهای صعب‌العبور در پروژه‌ها، کاری جهادی بوده که در سایه تلاش شبانه‌روزی کارکنان و با انگیزه حلاوت رضایت مردمی محقق شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: هم اکنون 97.22  درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند که شامل یک‌میلیون و 647 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول