اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

«خجسته» رئیس هیات داوران جشنواره کتاب و رسانه شد

با حکم دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته به‌عنوان رئیس هیات داوران این دوره از جشنواره کتاب و رسانه انتخاب شد.

«خجسته» رئیس هیات داوران جشنواره کتاب و رسانه شد

به گزارش خبرگزاری فارس، امیدعلی مسعودی دبیر نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه، حسن خجسته را به‌عنوان رئیس هیأت داوران این دوره از جشنواره مذکور منصوب کرد. مسعودی همچنین رجبعلی سالاریان را به عنوان رئیس هیأت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه منصوب کرد.

حسن خجسته دانشیار گروه رادیو دانشکده تولید دانشگاه صدا و سیما است و سردبیری برنامه‌های صبحگاهی «سلام، صبح بخیر»، «سلام تهران» و معاون صدای جمهوری اسلامی ایران، مدیر گروه اجتماعی رادیو تهران و... را در کارنامه کاری خود دارد. او ده‌ها کتاب و مقاله در زمینه رادیو ترجمه و تالیف کرده‌است که از جمله آنها می‌توان به  جامعه‌شناسی رادیو، جامعه‌شناسی رادیو و رسانه، مدیریت رسانه، جامعه، موسیقی، رادیو و... اشاره کرد.

رجبعلی سالاریان هم دکترای مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی، مدرس دانشگاه، مدیر گروه روابط عمومی و امور فرهنگی در دانشگاه است و مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران  را نیز برعهده دارد.

آیین پایانی نوزدهمین دوره جشنواره کتاب و رسانه و معرفی برگزیدگان، همزمان با بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در روزهای آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول