اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی/ بیانی راهی مرحله کشوری شد

مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی با حضور راه یافتگان به این مرحله برگزار و کریم بیانی به عنوان نماینده این استان در مرحله کشوری جشنواره معرفی شد.

برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی/ بیانی راهی مرحله کشوری شد

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس مرحله استانی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان مرکزی با حضور راه یافتگان به این مرحله برگزار و نماینده این استان در مرحله کشوری جشنواره معرفی شد.

دور مقدماتی جشنواره در استان مرکزی با شرکت ۱۶ قاری از این استان برگزار شد و ۷ نفر به مرحله استانی راه پیدا کرده بودند که در نهایت کریم بیانی با کسب بالاترین آرا از میانه آرای داوران و عموم علاقه‌مندان به عنوان نفر برگزیده استان مرکزی معرفی و تجلیل شد.


در مرحله استانی داود جعفری دبیر جشنواره حضور داشت و طی دقایقی به شرح گزارشی از برگزاری جشنواره تلاوت‌های مجلسی برای حاضران پرداخت. همچنین جعفر فردی دارنده مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به عنوان قاری افتخاری حضور پیدا کرد و برای حاضران تلاوت کرد.

در پایان به ترتیب کریم بیانی، محمدرضا اکبری، مهیار قاسمی، محمدرضا عسکری، محمد محمدی و علی فراهانی به عنوان نفرات اول تا ششم این استان معرفی شدند.

 

انتهای پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول