اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شکوری: از کمک به پرسپولیس دریغ نمی کنم/ زمانی طلایی تا فینال لیگ قهرمانان پیشرو داریم

سرپرست سابق دبیرکلی فدارسیون فوتبال گفت: هر کمکی درباره پرسپولیس از من بربیاید، دریغ نمی کنم و جایگاه برایم اهمیتی ندارد.

شکوری: از کمک به پرسپولیس دریغ نمی کنم/ زمانی طلایی تا فینال لیگ قهرمانان پیشرو داریم

ابراهیم شکوری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مطرح شدن نامش به عنوان یکی از نامزدهای مدیرعاملی پرسپولیس یا عضویت در هیات مدیره، اظهار داشت: حدود ۵۵ روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا زمان باقیمانده و به عنوان فردی که بازیکن پرسپولیس بوده ام، هر کمکی از دست من بر بیاید، در هر جایگاهی، دریغ نخواهم کرد.

وی افزود: جایگاه برای من اهمیتی ندارد اما زمانی که تا فینال لیگ قهرمانان باقیمانده، هم برای پرسپولیس و هم برای ورزش ایران، طلایی است. اگر بتوانم کمک کنم، در خدمت پرسپولیس هستم و اهمیتی هم ندارد کجا باشد.

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: افتخار بازی برای پرسپولیس را داشته ام و با توجه به تجربیاتی که از دوران دبیری فدراسیون و پستی که اکنون در AFC دارم، آماده هستم در این ۵۵ روز هر کمکی که می توانم به پرسپولیس داشته باشم تا این تیم به موفقیت برسد. پرسپولیس فرصتی طلایی پیش رو دارد و باید شرایطی فراهم شود که بتواند ضمن تکرار موفقیت های قبلی، قهرمانی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

شکوری ادامه داد: هیچ نامی بزرگ تر از پرسپولیس نیست. اگر نیاز به حضور من در این باشگاه بزرگ باشدریال با افتخار در خدمت پرسپولیس هستم. امیدوارم انتخاب مناسبی برای کمک به این تیم بزرگ صورت بگیرد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول